פוקר משחק קלפים למבינים בלבד

בפוקר כל סיבוב הימורים שלאחר מכן מתחיל בשחקן שנותר מהסוחר וממשיך בכיוון השעון לאחר סיבוב ההימורים השני. סבב ההימורים האחרון (עימות) מושג כאשר השחקן עם היד הטובה ביותר ינצח.

במשחקים 2-7 וב- Triple Draw

שחקנים מנסים להשיג את הידיים הגבוהות ביותר בפוקר עם 5 קלפים. בצורת הפוקר המרגשת הזו, השחקנים לא לוקחים אף אחת משלוש הגרלות ומנסים ליצור את היד הנמוכה הטובה ביותר. במשחק, כל שחקן מקבל את הידיים שלו עם 5 קלפים, שאף שחקן אחר בשום יכולת לא יכול לראות.

בפוקר סיני

השחקנים שולפים קלפים מחפיסה אחת ומנסים ליצור את היד הטובה ביותר. כל שחקן בסיבוב משחק על נקודות, בדומה למשחקי קלפים אחרים כגון לבבות, ג'ין ורמי. מטרת הפוקר במשחק 2-7 משולש הגרלה היא לשמור על יד של חמישה קלפים נמוכה ככל האפשר בארבעת הסיבובים ובמשחק עם שלוש תוצאות תיקו.

משחק הפוקר הפופולרי ביותר

הוא Stud, בו מחלקים לשחקנים מספר קלפים, בדרך כלל 5 או 7, ומשתמשים בהם בכדי ליצור את היד הטובה ביותר שלהם. במשחק קלפים קהילתי שחקנים מחלקים קלפי חור במקום קלפי פנים והם משחקים בכרטיסי החור כדי ליצור את הידיים הטובות ביותר. במשחקי הגרלה, השחקנים מחליטים להחליף את הקלפים שלהם ל -3 כדי לשפר את היד.

במשחקי פוקר כמו טקסס הולדם, הסוחר מדשדש חפיסת 52 קלפים רגילה שאינה משוחקת בקזינו או בחדר קלפים. במשחקי בית, הסוחרים חולקים חובות עם השחקנים בשולחן, המחליפים ידיים בכיוון השעון.

Six Hold Em (הידוע גם כ- Short Deck Hold Em במשחק פוקר הקלפים הקהילתי)

הוא וריאציה של Texas Hold em שבה קלפים 2-5 מוסרים. נעשה שימוש בחפיסה רגילה של 52 קלפים, עם הוספת בדיחה אחת או שתיים. במשחק מחולק לוח בן חמישה קלפים ומונח קלף אחד על כל סיבוב קלפים.

פוקר

הוא כעת משחק של חבילה אחת ומשוחק על ידי מועדונים של שחקנים טובים, שם משתמשים בשתי חבילות של צבעים מנוגדים כדי להאיץ את המשחק. הימורים הם המפתח לפוקר ומהותו היא ניהול שבבים. ניתן לשחק בפוקר באינספור צורות כל עוד השחקן מבין את הערך של יד הפוקר, את עקרונות ההימורים, את קושי המשחק ואת אופי משחק הפוקר.

על פי כללי העסקה, פוקר הוא משחק שבו השחקנים חייבים לתרום תרומה ראשונית, המכונה אנטה, משבב אחד או יותר לסיר כדי להתחיל הכל.

מלכתחילה

כל שחקן מהמר הימור והימור זוגי (הימור שלידו יש לפחות זוג אחד או יותר טוב). כל שחקן מביט בידו וקובע היכן להניח את ההימור השווה לסכום שהניח בהימור ומניח את ידו כנגד ידו של העוסק (או לא). כאשר שחקן אחד מהמר, השחקנים האחרים מתקפלים והשחקן הנותר מקבל את הקופה ולא צריך להציג את קלפי החור שלו.

בהצגה

כל שחקן משחק את יד הפוקר הטובה ביותר שהוא יכול לעשות משבעה קלפים המורכבים משני חורי הקלפים שלהם וחמש חבילות קלפים. כל שחקן משתמש בקלפים משני חורים משלו (או באחד אם אין) בכדי ליצור את היד האחרונה שלו עם חמישה קלפים. היד האחרונה הזו יוצרת את היד הטובה ביותר שלהם, שנאמר שהיא משחקת אותה על פני כל הלוח, בתקווה לחלוק את הקופה עם שחקנים אחרים המשתמשים באותם חמשת הקלפים כדי ליצור אותה יד.

השחקנים הנותרים מנסים לשפר את היד על ידי החלפת עד שלושה קלפים מכל אחד משלושת הסיפונים החדשים. אם לשחקן יש אס, הוא יכול להחליף עד ארבעה מהקלפים האחרים שלו אם הוא רוצה. כשזה קורה, הקלף הבא מכל חפיסה יוחזר שוב בסוף הסיבוב.

אם העוסק לא שורף יותר מכרטיס בודד

הכרטיס מוחזר לשחקן הנכון, אלא אם כן תימצא טעות במהלך סבב ההימורים. אם שחקן החליט לשחק בלי להסתכל על היד שלו, הוא היה צריך להכריז על ידי הג'וקר כמת אם השחקן בסיפון לא שיחק את הג'וקר. אם השחקן מהמר על יד המכילה את הג'וקר, יש חור במשחק מכיוון שהג'וקר אינו קלף חי.

אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות כמה טוב או רע שחקן עד שיהיה מאוחר מדי

פוקר הוא משחק של אינטראקציה אנושית ואנחנו עשויים לקבל טיפים משחקנים אחרים בהתבסס על שינויים בדפוסי ההימורים שלהם והתנהגותם הגופנית המצביעים על חוזק או חולשה של היד שלהם. שחקן יכול להרים את ידו באופן שגורם לאחרים לחשוב שהם מתקפלים, וכך לעבור לפעולה אחרת. לחלופין, שחקנים רבים יוצרים שני שולחנות ומתארגנים לשני משחקים נפרדים. Rummy היא קטגוריה רחבה של משחקי קלפים אשר סובבת סביב משחקיות שבה המשתתפים מנסים ליצור סדרה של שילובי קלפים (או, בעגת המשחק, "3" לאותו מספר דרגות, מכיוון ש -3 הוא רצף הקלפים המתאים ביותר. ). זהו משחק משיכה וזורק בו השחקנים שולפים קלפים מערימות מחסור שלא זוקקים וזורקים קלפים לא רצויים.
עבור פרטים מורחבים על פוקר משחק קלפים למבינים בלבד ופוקר – playpoker מומלץ לבקר ב- playpoker.co.il

הקלפים של כל שחקן הם חלק מהתמזגות עם וריאציות רבות המבוססות על צורך ועלייה בנקודות על סמך מה שיש לשחקנים אחרים בידיהם

שחקנים מנסים ליצור את היד הטובה ביותר עם 5 קלפים, מה שקורה עם 2 קלפי ארבעת החורים שלהם, 3 מתוך 5 קלפי הקבוצה ועימות. השחקן בעל היד הטובה ביותר עם 5 קלפים, המורכב משילוב של קלף 2 החורים שלו ו -5 קלפי קהילה, זוכה.

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן