עורך דין לתביעות נגד הצבא

תביעות של אנשי צבא ומשפחותיהם ראויות לאותו טיפול כמו עמיתיהם האזרחיים. אזרחים המקבלים טיפול רשלני וכתוצאה מכך פציעה או מוות רשאים להגיש תלונה במטרה להשיג פיצויים לנפגע ולמשפחתו. אמנם יכול להיות קשה להגיש תביעה נגד הצבא בגין רשלנות רפואית, אך ניתן לקבל פיצוי בגין פגיעותיך.

אנשי צבא בתפקיד פעיל נשללו בעבר מהזכות לתבוע רשלנות רפואית

עם זאת, החוק שונה כדי לאפשר לחברים פעילים לפעול לטעון כי האחראים לחובשים צבאיים רשלניים אחראים לרשלנותם. אנשי צבא בעלי תפקידים פעילים ובני משפחה מסוימים של אנשי צבא בעלי תפקידים פעילים רשאים לטעון לפגיעות בגוף ולמוות שלא כדין כתוצאה מהתנהגות בלתי הולמת של רופאים צבאיים. אנשים שנפגעו מהתעללות רפואית במתקנים רפואיים צבאיים זכאים לפיצוי אם נטען לרשלנות רפואית צבאית על פי חוק תביעות נזיקין ., האחריות להתנהלות לא נכונה צבאית מוטלת על משרד הביטחון, מה שאומר שהנאשם במקרה של של פגיעה הוא משרד הביטחון.

אם אתה או בן משפחה סבלת מפציעות קשות בבית חולים צבאי או במרפאה עקב רשלנות של עובד של משרד הביטחון

המקרה שלך מכוסה על ידי החוק לתביעות נזיקין של משרד הביטחון . חוק הפיצויים מאפשר לאנשים פרטיים ולבני משפחותיהם לתבוע את משרד הביטחון בגין רשלנות, כגון רשלנות רפואית בתאונת דרכים, רשלנות בטיפול בוותיקים במערכת הבריאות, העמדה לדין של משרד הביטחון ופגיעות גוף במתקני המדינה של משרד הביטחון. ארץ. אם אתה או יקיריכם נפגעתם או נפגעתם מעובד ממשלתי או מסוכן ממשלתי בעבודה, תוכלו לקבל תביעה נגד הממשלה.

למשרד הביטחון יש זכות לחסינות מדינה, המגנה עליה מפני אחריות לתביעות אזרחיות. חוק תביעות נזיקין מאפשר סוגים מסוימים של תביעות נגד עובדים של משרד הביטחון בגין פעולות מחוץ לתחום עיסוקם.

החוק מאפשר לאנשי צבא מסוימים ולבני משפחותיהם לתבוע פיצויים בגין התנהגות פסולה רפואית ופגיעות אחרות

 בכך שהוא מאפשר לתובעים מוסמכים לקבוע את טענותיהם לפגיעה או למוות שלא כדין שהתרחשו במהלך שירותם. על פי חוק זה, חברי שירות צבאי פעיל פעיל או משפחותיהם שנפגעו מהתעללות רפואית רשאים להגיש תביעה מנהלית  על פי החוק בגין פציעות או מקרי מוות שנגרמו על ידי עובדים של משרד הביטחון, המספקים להם טיפול רפואי, שיניים או בריאות.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות עורך דין לתביעות נגד הצבא מומלץ לבדוק ב- https://www.yedlaw.com/

תוכן עניינים

דילוג לתוכן