צריכים לשלוח מייל מבלי ליצור כתובת מייל קבועה? הכירו את אתר GetMail.co.il לקבלת מייל זמני בלחיצת כפתור

הקדמה: מדוע דואר אלקטרוני זמני?

Elect Mail הוא אתר המספק לך כתובות דוא"ל זמניות לשליחה וקבלה של מיילים. האתר קל מאוד לשימוש, פשוט הכנס את שמך וכתובת הדוא"ל שלך, לחץ על "קבל אימייל זמני", ותקבל כתובת דוא"ל זמנית. אתה יכול ליצור כמה כתובות דוא"ל זמניות שתרצה.

היתרונות של שירות זה הם שאתה לא צריך ליצור כתובת דוא"ל קבועה או לדאוג לגבי ספאם או בעיות אחרות הקשורות למידע האישי שלך.

לשירות זה יש גם אפליקציה שניתן להוריד במכשירי iOS מה שמקל על אנשים שנמצאים תמיד בדרכים.

1. הגנת הפרטיות

בעולם של היום, מקובל למצוא כתובת מייל זמנית בעת הרשמה לאתר חדש. סוגים אלה של מיילים משמשים לעתים קרובות אנשים שרוצים להגן על פרטיותם ולא למסור את המידע האישי שלהם.

GetMail.co.il הוא שירות חינמי המאפשר קבלת כתובת מייל בלחיצת כפתור, ללא צורך ברישום או כל מידע אחר. כתובת המייל הזמנית תקפה ל-10 דקות וניתן להשתמש בה כל מי שצריך – בין אם הוא מחפש כתובת מייל חלופית או סתם רוצה לשלוח מייל במהירות מבלי ליצור אחת שתישמר בתיבת הדואר הנכנס שלו לנצח.

2. התרחק מספאם

כתובות דואר אלקטרוני אינן משמשות רק לשליחת מיילים. הם משמשים גם כתעודות זהות, לכניסה לאתרים ולהירשם לניוזלטרים. ניתן להשתמש בהם גם להזמנת מוצרים באינטרנט או אפילו לפתוח חשבונות בנק.

התרחק מספאם על ידי הרשמה עם כתובת אימייל זמנית ב-GetMail.co.il וקבל את המייל הזמני שלך בלחיצת כפתור.

אנשים רבים משתמשים בכתובת האימייל שלהם כסיסמה עבור אתרי אינטרנט רבים ושונים. זה לא רעיון טוב מכיוון שאם חשבון הדוא"ל נפרץ, להאקר תהיה גישה לכל החשבונות הללו.

GetMail.co.il הוא שירות המספק כתובות דוא"ל זמניות הפעילות רק למשך 24 שעות בזמן הבקשה וניתן להשתמש בהן לשליחת מיילים ללא יצירת כתובת מייל קבועה.

הדבר הטוב ביותר בו הוא שהוא בחינם!

3. הפחת את עלויות השיווק שלך ושפר את שיעור ההמרה של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל

הצורך לשלוח מייל מבלי ליצור כתובת דוא"ל קבועה הופך חשוב יותר ויותר. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים רוצים לעשות זאת, כולל הפחתת הודעות דואר זבל והצורך בפרטיות.

על מנת לפתור בעיה זו יצרה GetMail.co.il אתר אינטרנט המציע כתובת מייל זמנית בלחיצת כפתור. אתה יכול להשתמש באימייל הזה כל עוד אתה רוצה, או עד שתחליט שזה לא נחוץ יותר. כך תוכל לקבל מיילים מבלי שהמידע האישי שלך ייחשף לספאם או לדוארים לא רצויים אחרים.

בשנים האחרונות עלות המשלוח עלתה באופן דרמטי. זה הקשה על עסקים קטנים להתחרות בחברות גדולות. אבל יש פתרון.

GetMail הוא שירות דוא"ל זמני בחינם המספק לך כתובת דוא"ל זמנית ומאפשר לך לשלוח מיילים מבלי ליצור תיבת דואר קבועה. הוא גם מציע יותר מ-100 תכונות שימושיות אחרות שנועדו להקל על חייך.

4. עקוב אחר הביצועים של הודעות הדוא"ל שלך בקלות וביעילות באמצעות כלי Analytics כמו Google Analytics ומנהל אנשי הקשר של Salesforce

כולנו רוצים להגן על כתובת האימייל שלנו מפני דואר זבל והודעות לא רצויות אחרות. אבל מה אתה עושה כשצריך לשלוח מייל מבלי ליצור כתובת דוא"ל קבועה?

במקרים אלו ניתן להשתמש באתר GetMail.co.il אשר שולח מייל זמני בלחיצת כפתור. אתה רק צריך להזין את שמך ואת הסיסמה הרצויה, ולאחר מכן בצע את ההוראות על המסך. המיילים הזמניים נשלחים באופן מיידי ועובדים כחודשיים לערך לפני שהם יפוג.

המאמר יציג בפניכם את האתר GetMail.co.il וכיצד הוא יכול לעזור לכם לשלוח מיילים ללא צורך ביצירת כתובת מייל חדשה.

זהו פתרון מצוין לאנשים שתמיד שולחים מיילים אבל לא רוצים למסור את המידע האישי שלהם. הוא גם מספק דוא"ל חד פעמי שאינו מצריך אישורי התחברות, מה שאומר שאתה יכול להשתמש בו מכל מחשב מבלי לדאוג שהפרטיות שלך תיפגע.

5. הגדל את הפרודוקטיביות שלך על ידי אוטומציה של הודעות דוא"ל שאתה שולח פעם אחת או שוב ושוב

דואר אלקטרוני הוא אחד הכלים החשובים ביותר לתקשורת בעולם הדיגיטלי. זו גם דרך נוחה לאחסן מידע, אבל יש לה את החסרונות שלה. לדוגמה, עליך ליצור כתובת דוא"ל חדשה בכל פעם שאתה צריך להירשם לאתר או לשירות. מה אם אתה רוצה להירשם ליותר מאתר אחד ולא רוצה ליצור כתובת אימייל חדשה בכל פעם? מה אם ספק הדוא"ל שלך לא מאפשר לך ליצור יותר מחשבון אחד?

זה המקום שבו GetMail.co.il שימושי! אתר זה מציע מיילים זמניים שקל ומהיר להגדיר, כך שתוכל להירשם לכמה אתרים שתרצה מבלי שתצטרך לדאוג לגבי יצירת כתובת דוא"ל בכל פעם. אתה יכול אפילו להשתמש בהם בטלפון שלך!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן