עיצוב לגינה 2021 – אבנים זוהרות בחושך

סלעים זוהרים בחושך, אבנים וחלוקי נחל הם דרך מצוינת לקשט את החצר או הגינה שלך. הם מכילים תרכובות זרחניות זוהרות בחושך כאשר הם נחשפים לאור UV או אור שחור. הם טעונים גם באור שמש ואור מלאכותי.

אם אתה רוצה לזרוח באבנים הכהות

כדי להאיר את הגינה שלך, נראה שאבנים גדולות הן האפשרות הטובה ביותר. בין אם בשבילי גינה, אקווריומים או עציצים: אבנים הנוצצות בחושך הופכות אותו ליפה עוד יותר לאחר רדת החשכה. משואות אחרות כגון חלוקי גן JSBaby נותנים זוהר נוצץ ומפתה כשהוא מואר בלילה.

אור שמש ישיר

הוא כברירת מחדל מקור הטעינה הטוב ביותר עבור אבנים זוהרות, אך אור מלאכותי יכול להתרחש גם כן. הזוהר הטוב ביותר באבנים הכהות בשוק יאיר ויגרום לגינה שלך להיראות כמו גן אגדות. הם נראים די כמו קישוטים כשהאור דולק, ובוהקים כמו אבני חן כשהוא כבוי.
למידע נוסף אודות עיצוב לגינה 2021 – אבנים זוהרות בחושך ואבנים זוהרות בחושך עליך לגשת לאתר must-shop.co.il

משואות גינה סולאריות כוללות פאנלים סולאריים משולבים ונורות LED זוהרות השואבות חשמל מסוללה של 2000mAh בתוך האבן

החומר המשמש קובע כיצד האבן זוהרת בחושך. אם האבן הזוהרת בחושך נצבעת, אין צורך במקור אור שיטעין את האבן כשהיא זוהרת בחושך.

עשויים שרף פולי עמיד

עמיד בפני מזג אוויר, אבני הדריכה לגינה שלנו מעוצבות בהשראת שמיים וכוללות שלושה עיצובים עם אלמנטים שונים של מערכת השמש. כצפוי, יש להם קצוות חלקים, כגון חלוקי אבן JSBaby ואבני זוהר, והם נמסרים ארוזים במאה חלקים.

התאם אישית את הנתיבים שלך עם אבני דריכה זוהרות שנראות קסומות בחושך

זוהר רכות האבן מפוזר על מדרכות הגן, עוצר נשימה וצבעוני באור השמש. אלן סטון זוהר חלוקי נחל מסוגלים לזרוח אם הם מקבלים מספיק אור ואור שמש מבחינת בהירות במשך יותר מ -3 שעות.

אתה יכול לאחסן את חלוקי הגן jsbaby בחדר חשוך, אבל אם אתה רוצה ארוחת ערב רומנטית בבית, אתה יכול להדליק כמה שיותר אורות בחדר כדי לוודא שהאבנים יקבלו יותר ממספיק אור להכין הם זוהרים.

סלעים

אבנים וחלוקי נחל מכילים תרכובות זרחניות והם זולים יחסית, כך שאתה לא צריך לשבור את הגדה אם אתה רוצה להאיר את גן הזן שלך. צבעי תכלת, ירוק, ניאון וחשיפה גבוהה הם צבעים כאלה של אבנים שזוהרות. בלילה חלוקי נחל נראים כמו פנינה זוהרת וחודרת לחושך.

זה יאיר את השבילים האפלים שלך ויכול לשמש כקרש קפיצה מדהים

לאחר שעות של מחקר ושימוש בדגמים מהשוק, מצאנו את המשואות הטובות ביותר לשנת 2021. לפני שידוע לנו, עשינו את כל תהליך המחקר של אבני זוהר וריכזנו רשימה מקיפה של אבני הזוהר הטובות ביותר הקיימות כיום בשוק. ומה הם עושים בשוק.

סלעים זוהרים יפים ובלתי שבירים, הם גורמים לגינה שלך לזרוח בלילה. אבני דריכה אמנותיות יפות ויכולות לקשט את הגינה שלכם יומם ולילה. אור יקר, אז תאיר את המדרכה שלך באור חשמלי והשתמש בנורות.

לאחר זמן חשיפה של 10-20 דקות באור יום, מקור האור המרכזי שלנו ישמור על זוהר שלו בחושך במשך 10-12 שעות. אם תגדל את הצמחים שלך באדניות מוארות, כפי שמוצג למעלה, תהיה לך גינה זוהרת.

מנורת הגן הזולה הזו עשויה מזוג שמשיות זכוכית ישנות ומחרוזת אורות. זה קל להכנה, עיין במדריך כאן. אתה יכול גם להכין מנורת גן עם אותן משקפיים ישנות, גוונים ואורות פיות.

זוהי תוספת יפה לגינה שלך ודרך יצירתית להאיר את הגינה שלך. צור אורות DIY כדי להאיר את שבילי הגן שלך בזול. הטען את מראה הגינה שלך בלילה על ידי יצירת אדניות מוארות.

כדי להיות זכאי להצעה זו, עליך להיות מוכן להשתמש בכרטיס Lowes Advantage חדש לביצוע רכישה של $ 1 ב -1 / 21 ו- $ 1 ב- 31 / 22.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן