עובדים וירטואליים לדרופשיפינג

עם כל כך הרבה יזמי מסחר אלקטרוני המתהווים ברחבי העולם, ישנם יותר מכל כך הרבה עוזרים וירטואליים ליזמי מסחר אלקטרוני. להיות עוזר מסחר אלקטרוני וירטואלי הפך בשנים האחרונות לפיתרון נהדר עבור כל עסק. במאמר זה אציג 7 דרכים שונות בהן תוכלו למצוא עוזר וירטואלי לעסקי המסחר האלקטרוני שלכם!

תוכלו לחפש דרופשיפינג ב- eBay ותמצאו באתר הרבה עוזרים וירטואליים מנוסים

עוזר וירטואלי לוקח בין $ 5 – $ 20 ואם אתה כבר מכיר ירידה גדולה – שולח שאוהב את האתר הזה ונשכר רק דרך עבודות מקוונות יעלה לך 69 דולר לחודש. אתה באמת יכול לעקוף את המינוי המינימלי בעבודות מקוונות, אך זכור כי זה לא האתר הזול ביותר למצוא עוזרים וירטואליים לעסקי המסחר האלקטרוני שלך. יש לנו פרילנסרים רבים כאן וזוכרים כי Upworks היא הדרך הקלה ביותר למצוא עוזר מקוון לעסקאות מסחר אלקטרוני עם מינימום 10 $ לחודש. לא כל כך קל למצוא סוכן וירטואלי במשרה מלאה, מנוסה ומקצועי לדרופשיפינג, אגב.

אם Dropshipping מתאים היטב לתכנית המסחר האלקטרוני שלך

אנא קרא את המדריך שלנו לפתיחת חנות Dropshipped. למידע נוסף על אופן התחלנו את עסק דרופשיפינג והטיפים והטריקים שלנו, קרא את המאמר שלנו על הטיפים הטובים ביותר לפתיחת חנות DropsHipping כאן.

קמעונאים הנוקטים גישה דרופשיפינג נאבקים לעיתים קרובות בשולי רווח נמוכים מכיוון שהם צריכים לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה

כדי לתמוך באסטרטגיית dropsHipping שלהם. הכרת אפשרויות הספק שלך תאפשר לך לרכוש מוצרים באיכות גבוהה בעלות נמוכה ולהגדיל את הרווחיות שלך. זכור כי זה יכול להיות קשה לבצע עסקאות בלעדיות עם ספקים, מה שאומר שספק שמוכר לך משהו יכול למכור אותו לבעלי אחרים של עסק ה- dropship שלך, וכי הידיעה עליהם יכולה להגביר את הרווחיות עבורך. ישנם שולחים רבים לזרוק ב- Shopify ובפלטפורמות אחרות של סחר אלקטרוני. אז בדוק באפליקציית Dropshops שלנו כדי לעזור לעסק שלך לרכוש מלאי על ידי מציאת משלוחי דרופ מכובדים שניתן לשלב ישירות בעסק שלך.

מסיבה זו, העובד הראשון שיזמי מסחר אלקטרוני רבים מעסיקים כעובדיהם הראשונים הוא מי שיכול לקחת על עצמו את המשימות והתהליכים היומיומיים החשובים לניהול עסק, אך אינם בהכרח מתמקדים בהגדלת עֵסֶק.

עוזרים וירטואליים הם בדרך כלל עצמאים

אך יכולים לעבוד גם במשרה חלקית אם המחיר נכון. אם מצאתם את הפרילנסר האישי או העוזר הווירטואלי במקרה שלכם, תוכלו לשלוח לו הזמנה להגיש מועמדות לתפקיד. עוזרים וירטואליים הם בדרך כלל עצמאים והם מעין "עצמאים" המתמקדים בתמיכה בלקוחות בצד הניהולי של העסק שלהם. ברגע שיש לך מידע זה, אשף סט הספקים יעביר אותו לעוזר הווירטואלי הבא במסחר אלקטרוני שיהיה לך בעסק שלך. כאשר אתה משתמש ב- Shopify לעסקי המסחר האלקטרוני שלך, יקבל לך חשבון אישי, אך מספר החשבונות האישיים הזמינים ישתנה בהתאם לתוכנית. עוזרים וירטואליים מוסיפים הרשאות ספציפיות על סמך המשימות שהם צריכים לבצע. אתר פרילנסר לאנשים המחפשים עבודה בטוחה במשרה מלאה או עבודה עצמאית.
למידע נוסף בתחום של עובדים וירטואליים לדרופשיפינג וmenashe.org.il יש לגשת לאתר menashe.org.il

להלן רשימה של שותפי Dropify של Shopify שיכולים לעזור לך להרחיב את העסק הקמעונאי המקוון שלך ללא עלויות הלוגיסטיקה. למד כיצד מג'נטו מסחר מקל עליך לבנות את עסק המסחר האלקטרוני הראשון שלך באמצעות הדגמה בחינם שתבקש.

אם אתם מחפשים קורס דרופשיפינג יקר בו תוכלו ליצור סיפור דומה לזה שקראתם אצל המוכר

התבוננו באורח החיים של dropship. זה אולי נראה מבלבל בהתחלה, אבל לא קשה לראות את היתרונות אם אתה מבין איך התהליך עובד. התחל את עסק ה- dropship שלך ועבוד עם אחד מספקי הספנות המשלוחים הטובים בעולם כדי ללמוד טיפים וטריקים נוספים כיצד לעבוד בצורה הטובה ביותר עם ספק הספנות שלך.

ככל שהעסק שלך גדל

עליך להשקיע חלק מהרווחים שלך בהעסקת פרילנסרים או עוזרים וירטואליים כדי להפחית את עומס העבודה שלך. אם אתה מעוניין לשכור עוזר וירטואלי בחנות Drop Shipping שלך, אנו ממליצים לך להשתמש ב- Upwork כדי למצוא עזרה סבירה ומנוסה. אם תחליט להעסיק עוזר וירטואלי בחנות הנפתחת שלך, תוכל להעסיק מישהו מכל רחבי הארץ. ישנן מספר אפשרויות לשכור עוזרים וירטואליים, במיוחד עבור חנויות Shopify.

אם אתה רוצה להרוויח כסף באמצעות Dropshipping באופן מקוון

אנו ממליצים לך להשתמש ב- Shopify כפלטפורמת מסחר אלקטרוני. מוכרים רבים משתמשים באתרים כמו עליבאבא ו AliExpress, אך אם אתה מסתכל קרוב יותר לבית, ישנם כמה ספקי נושרים בארה"ב. הם שימושיים באותה מידה עבור חנויות נפתחות וחברות שופינג.

כדי לראות מידע אודות עובדים וירטואליים לדרופשיפינג נא לבדוק כאן: fillva.com

תוכן עניינים

דילוג לתוכן