מהו סרטון תדמית?

סרטון תדמית לעסק הוא סוג של תוכן שיווקי המשמש לקידום השירותים, המוצרים או המותג של החברה.

הסרטון התדמיתי צריך להיות אינפורמטיבי ומרתק בו זמנית.

סרטון תדמיתי לרוב צריך להיות קצר ותמציתי עם לא יותר מ-2 דקות של תוכן.

 

כמו כן, מומלץ לכלול קריאה לפעולה בסוף הסרטון שתעודד את הצופים לבצע פעולה כמו להירשם לערוץ היוטיוב שלך או לבקר באתר האינטרנט שלך.

סרטוני תדמית הם דרך מצוינת לקדם עסק ואת המוצרים או השירותים שלו. זהו כלי שיווקי רב עוצמה שיכול לשמש כהקדמה, קידום מכירות, או אפילו כסרטון הדרכה.

חלק מהחברות משתמשות בסרטוני תדמית כדי להציג את החברה שלהן ואת ערכיה לציבור. זה נעשה בדרך כלל בצורה של ראיון עם עובדים, מה שנותן לצופים תובנה לגבי איך זה לעבוד בחברה.

ישנם סוגים רבים ושונים של סרטוני תדמית שעשויים לשמש למטרות שונות. לדוגמה, חברות מסוימות יוצרות סרטוני תדמית כדי לפרסם את המוצרים או השירותים שלהן כדי למכור אותם. חברות אחרות עשויות ליצור סרטוני הדרכה שילמדו אנשים כיצד להשתמש במוצר שלהם בצורה נכונה ובטוחה.

איך לעשות סרטון תדמית מדהים

סרטון תדמית הוא דרך מצוינת לקדם עסק. סרטון תדמית יכול לשמש לפרסום, שיווק, וגם למטרות גיוס. סרטון תדמית יכול לשמש גם כדי להדגיש את ערכי החברה. ישנן דרכים רבות בהן ניתן ליצור סרטון תדמית, אך חשוב לזכור שעליו להיות מסר ברור ולא להיות ארוך מדי או קצר מדי.

מאמר זה ייתן לך כמה טיפים כיצד ליצור סרטון תדמית מדהים לעסק שלך שיפנה לקהל היעד שלך ויעזור לך להגיע ליעדים שלך.

הצעד הראשון ליצירת סרטון תדמית הוא החלטה על המטרות של הסרטון שלך. מה אתה רוצה להשיג? השלב השני הוא להעלות מסר שיהדהד עם הקהל שלך.

השלב הבא הוא בחירת הפורמט המתאים לסרטון התדמית שלך. ישנם פורמטים רבים ושונים, אך עדיף לבחור אחד שיתאים למטרות ולמסר שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה להציג מוצר או שירות, סרטון הסבר יהיה המתאים ביותר.

השלב הרביעי הוא להבין איזה סוג של קטעים אתה צריך עבור הסרטון שלך. אתה יכול להשתמש בצילומי מלאי או ליצור את הצילומים בעצמך על ידי צילום בבית או שכירת חברה חיצונית שתצלם עבורך. אם תבחרו בצילומי מלאי, ודאו שהם איכותיים ורלוונטיים כדי שלא יסיח את דעתם מהמסר שלכם.

האם העסק שלך צריך שיווק באינטרנט על ידי סרטוני תדמית?

ניתן להשתמש בסרטוני תדמית כדי להציג את החברה שלך, לספר את הסיפור של המוצר או השירות שלך ולהראות את היתרונות של החברה שלך. הם דרך מצוינת לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים ולהצמיח את העסק שלך.

דוגמה של סרטון תדמית של מרפאת שיניים(הופק בשיווקנט, ניהול הפקה ע"י ארתור קלנדרוב)

 

הסוגים הנפוצים ביותר של סרטוני תדמית הם: סקירת מוצרים, המלצות, הדרכות כיצד לעשות, והצהרות חזון.

סרטון תדמית הוא סרטון תדמית שמציג את העסק שלך. זה יכול להיווצר עבור מוצר או שירות ספציפי, או כדי לקדם את החברה כולה.

סרטוני תדמית יעילים בבניית אמון ומודעות למותג. הם גם עוזרים להראות את האישיות של העסק שלך, וזה חשוב למשיכת לקוחות חדשים.

עלות יצירת פרסומת משתנה מחברה לחברה ויכולה להיות תלויה בהיקף הפרויקט, אך באופן כללי היא עולה בסביבות 2500-15000 ₪ לסרטון תדמית קצר עם 2-3 דקות של צילום.

למה כדאי להשתמש בסרטוני תדמית לכל מודל עסקי?

סרטוני תדמית הם דרך רבת עוצמה לקדם את העסק והמוצרים שלך. הם מאפשרים לך ליצור קשר אישי יותר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. במאמר זה, אני הולך לעבור על היתרונות של שימוש בסרטוני תדמית עבור העסק שלך וכיצד הם יכולים לעזור לך להצמיח את העסק שלך.

סרטוני תדמית הם דרך מצוינת לתקשר עם לקוחות ברמה אישית יותר. הם מאפשרים לך לשתף מידע על עצמך, החברה והמוצרים שלך בצורה מרתקת שאנשים ייהנו לצפות בה. הסיבה לכך היא שסרטוני תדמית הם בדרך כלל קצרים, מושכים ויזואלית ויש מאחוריהם סוג של סיפור שאנשים יכולים להתחבר אליו.

יתרה מכך, סרטוני תדמית הוכחו כיעילים יותר מתוכן מבוסס טקסט בהעברת המסר של מוצר או שירות וכן ביצירת לידים לעסקים באינטרנט.

הסרטון שלהלן הוא דוגמה לאופן שבו חברה אחת השתמשה בסרטוני תדמית עבור העסק שלה:

3 סוגים של סרטוני תדמית שכדאי לדעת עליהם ולמה הם יעילים בשיווק העסק שלך

סרטוני תדמית הם אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את העסק שלך. סרטונים יכולים לעזור לך לבסס את המותג שלך ולבנות בסיס לקוחות חזק.

3 סוגים של סרטוני תדמית שכדאי להכיר ולהשתמש בהם באסטרטגיית השיווק שלך.

1) סרטון הסבר: סוג זה של סרטון משמש כדי להסביר את התכונות והיתרונות של מוצר או שירות. הוא משמש גם כדי לספק תובנות לגבי התרבות, הערכים או ההיסטוריה של החברה.

2) סרטון עדות: סוג זה של סרטון משמש להצגת דעות וחוויות של אנשים שהיו לקוחות או לקוחות במשך זמן רב, מה שמאפשר ללקוחות פוטנציאליים לקבל מבט מבפנים על איך אחרים מרגישים לגבי המוצרים או השירותים שלך.

3) סרטון סקירת מוצר: סוג זה של סרטון סוקר מוצרים בפירוט על ידי מתן מידע על התכונות שלהם, היתרונות, החסרונות וכו'. הם יכולים להיעשות על ידי סמכות כמו סלבריטי.

 

שיווקנט – הפקת סרטון תדמית שיווקי לעסקים וקידום בגוגל, יוטיוב ופייסבוק

 כתובת: שז"ר 67, תל אביב, 6819060 

טלפון: 054-238-3789 

https://shivuknet.co.il 

https://goo.gl/maps/dc9qGobXBKYFNDwb8

https://shivuknet.business.site/