ניהול ואחזקת נכסים מסחריים

ניהול נדל"ן מסחרי מצריך אנשי מקצוע מתחומים שונים הנותנים שירות ללקוח

חברת אחזקה מספקת שירות מקיף לבעלי נכסים מסחריים, לרבות תחזוקה ותיקונים שוטפים. סכום השכירות שנגבה עבור נכס מסחרי כולל את כל העלויות הנלוות, כגון עלות השירותים, זמינות אנשי המקצוע ומצב הנכס. שירותי החברה שלכם עולים בערכם כאשר אתם מסמיכים חברת ניהול נכסים מקצועית לבצע עבורכם את הטיפול והניהול השוטפים. כך שבסופו של דבר, ההוצאה החודשית עבור דמי האחזקה משתלמת ומחזירה את עצמה.

חברת ניהול נכסים מסחריים מספקת מגוון רחב של שירותים לשמירה על תקינות הנכס. היא מבצעת בדיקות ובדיקות קבועות כדי לוודא שכל המערכות פועלות כראוי.

עובדי ניקיון ואחזקה מפקחים על תפעול המעליות, מערכות מיזוג, חשמל ומים ומערכות הסקה בגז. חברת האחזקה של נכס מסחרי גם אחראית על הכנת תקציב שנתי המפרט את ההוצאות וההכנסות הנדרשות לצורך ניהול הנכס. התקציב כולל את כל התשלומים השנתיים והערכת תחזוקה מונעת ושוטפת של תשתיות המתחם.

כמובן שחברת ניהול הנכסים מספקת את כל השירותים השוטפים הכרוכים באחזקת נכס מסחרי, מניקיון כולל של המתחם, דרך הדברה ועד עבודות גינון. רוב החברות לניהול משרדים ונכסים מסחריים עובדות עם חברות ניקיון מוכרות בעלות ניסיון של שנים בתחום. חברות שיודעות לגרום לאזור המסחרי שלהן להיראות נעים לביקור הן אטרקטיביות עבור הלקוחות ושירותי גינון מקצועיים יכולים להשלים את המלאכה ולספק חוויה כוללת חיובית שמתחילה עוד לפני שנכנסים אל שטח הבניין.

 

כל שירותי הניהול תחת קורת גג אחת

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר שוכרים חברה חיצונית לניהול הנכס שלך הוא לוודא שכל השירותים של הבניין או המתחם המסחרי יתבצעו תחת קורת גג אחת.

זה בדיוק מה שתוכלו לקבל בעבודה מול חברת ניהול המתמחה בנדל”ן מסחרי – מגוון שירותים מקיף, וכל השירותים מסופקים לכם ממקום אחד. אותה חברה אחראית לשכור ולהעסיק אנשי מקצוע, לרבות שירותי אבטחה, כדי להבטיח שהנכס שלך מנוהל כהלכה. בנוסף לכך, חברת הניהול מטפלת בכל תקלה או מפגע במהירות האפשרית ומונעת הוצאות מיותרות כמו גם נזקים מצטברים ותקלות שלא טופלו בזמן.

ניקיון ותחזוקה שוטפים של נכס מסחרי

אחד השירותים המוצעים לנכסים מסחריים הוא ניקיון שוטף של מבנים ושטחים ציבוריים משותפים. כפי שאתם ודאי יודעים, ניקיון מקום העבודה חיוני לנוחות העובדים ולתחושת הביתיות. לכן יסופקו לכם שירותי ניקיון על בסיס יומי כמו גם שירותי ניקיון מקיפים על בסיס תקופתי. כמו כן תוכלו להתעדכן בקלות בנעשה בשטח הבניין עם כל המידע העדכני וזאת על בסיס קבוע. חברת ניהול לנכס מסחרי דואגת להיות בקשר עם כל הספקים הרלוונטיים ולבחור אותם בקפידה במטרה להעסיק רק חברות מובילות בתחומן המעניקות שירות איכותי ומענה מקיף לבעלי הנכס.

שירותי הניקיון מותאמים לצרכיו של כל משרד ובכלל זה מנקים שעובדים מסביב לשעון כדי לענות על הצרכים של משרדים שונים. לדוגמה, חלק מהמשרדים מעדיפים שירות שיינתן בערב לאחר סיום העבודה, בעוד שאחרים מעדיפים שהמשרד יהיה נקי כל הזמן. שירותי ניקיון מתאימים גם לכנסים ואירועים (ניקוי נקודתי לפני ואחרי). אם אתם מארחים ורוצים שהאורחים שלכם ירגישו בנוח, חברת הניהול תסייע לכם. בחירת חברת ניקיון משרדים שתוכלו לסמוך עליה היא אחד הדברים החשובים ביותר. לעתים קרובות ישנם פריטים וחומרים בעלי ערך שנשמרים בסודיות במקומות רבים. חברת ניהול טובה תדע לעבוד עם חברות המשתמשות בציוד ובחומרי ניקיון המתאימים ביותר, ומעניקות שירות מעולה לכולם. בנוסף, בצורת עבודה זו, אפשר לצפות כי אנשי הניהול והתחזוקה במתחם תמיד יגיעו לעבודה בלבוש מתאים וייצוגי. מכיוון שמשרדים רבים חשוב שגם עובדים חיצוניים יתלבשו בצורה הולמת, חברות המעסיקות אנשי מקצוע לרוב מספקות לעובדיהן מדים, בין אם מדובר על עבודות ניקיון, שמירה וכיוצ”ב.

לרוב, ניהול ותחזוקה של נכסים מסחריים כרוך בעבודה רבה ומאומצת, אבל בעזרת חברת ניהול מקצועית אתם תהיו בידיים טובות והעומס בהחלט ירד מהכתפיים שלכם.

 

שירותים נוספים באחריות חברת הניהול:

  • תחזוקת מערכות מיזוג אוויר, מערכות חשמל, מעליות ומערכת כיבוי אש – מערכות כיבוי אש הן נושא בטיחות חשוב ביותר, שיש להקפיד עליו הקפדה יתרה.

  • תחזוקה של מערכת הביוב – מעניקים שירות ניקוי ביוב מקצועי על בסיס תקופתי.

  • איטום, תחזוקה וניקיון גג המבנה.

  • שירותי גינון מתקדמים ברמה גבוהה.

  • שמירה ואבטחה – אבטחה היא נושא רציני מאוד – לרוב העבודה תהיה עם חברות האבטחה הטובות ביותר שיספקו את השירותים בפועל.

 

המלצה על חברת ניהול נכסי מסחר

ממפיס ניהול בניין בע"מ מנהלת עבורכם נכסים מסחריים וכל שנשאר לכם לעשות הוא לקבל דמי שכירות בזמן מהשוכרים (ממפיס דואגים עבורכם גם לקבלת התשלומים בזמן). אם חלילה יהיו בעיות עם שוכרי המשרדים, הם יעזרו לכם גם בנקיטת צעדים משפטיים מתאימים. הם אפילו יעזרו לכם למצוא שוכרים אמינים שיעבירו את כל התשלומים בזמן. ממפיס ניהול בניין בע"מ יכולה לעזור לך לטפל בנכס המסחרי שלך כמו מקצוען. יש להם מסירות לעבודה שהופכת אותם לאופציה מומלצת מאוד לכל מי שמחפש חברת ניהול נכסים אמינה.

ממפיס היא חברה ותיקה במשק הישראלי, שנוסדה בשנת 2003 ונמצאת בבעלות עו"ד מוני עזורה. הם מספקים את השירות הטוב ביותר האפשרי כדי שהלקוחות שלהם יוכלו להתמקד בניהול העסקים שלהם. לחברת ממפיס יש מומחיות רבה בתחום ניהול נכסים, לאחר ששירתה בעלי נכסים רבים לאורך השנים. צוות המומחים של החברה מבין שכל נכס הוא ייחודי ולכן הם מספקים שירות יוצא מן הכלל המותאם לצרכיו הספציפיים של כל לקוח. יש להם ניסיון רב בניהול נכסים ומבנים מסחריים, כך שלאורך השנים הם צברו את כל הידע הדרוש לתחזוקה ותפעול מוצלח וחלק של מבנים מסחריים. הם נעזרים רק במומחים ובאנשי המקצוע הטובים ביותר כדי להבטיח את הצלחתך. לאתר החברה: memfis.co.il

 

לסיכום, איך לבחור חברת ניהול ואחזקת נכסים מסחריים

בחירת חברת ניהול ואחזקה של נכסים מסחריים יכולה להיות משימה לא פשוטה. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר למשימה מישהו אמין שיטפל בבניין שלך כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר למצוא את הצוות המתאים לך היא לבצע את המחקר שלך, לדבר עם אנשים שאתה סומך עליהם, לבקש הפניות ולעיין בביקורות מקוונות.

כאשר בוחנים שירות ניהול נכסים עבור הנכס המסחרי שלכם, ישנם מספר גורמים חשובים שכדאי לכם לקחת בחשבון. אלה כוללים את עלות השירות, השירותים המוצעים והניסיון של החברה. הקפד לקבל או ליצור לך רשימה של הפניות והמלצות כדי לקבל מושג לגבי ביצועי החברה שכן זוהי בחירה מאוד חשובה שיש לקבל בצורה מושכלת ואחראית.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן