מהו מטבח כפרי קטן ולמה הם כל כך פופולריים?

מטבח כפרי קטן הוא מטבח שנמצא בדרך כלל בארץ. מטבחים אלו פופולריים בגלל גודלם ופשטותם.

למטבח כפרי קטן יש בדרך כלל תוכנית קומה פתוחה, המושלמת לבישול ולמפגשים חברתיים. יש להם גם תחושה כפרית שמעניקה להם אופי.

סוג זה של מטבח הפך לפופולרי מכיוון שזו דרך מצוינת לחסוך מקום בבית שלך תוך כדי מתן מספיק מקום לבישול ולמפגשים חברתיים עם בני משפחה וחברים.

מהו מטבח כפרי קטן? מטבחים כפריים קטנים הם בדרך כלל חללים קטנים ואינטימיים שנמצאים בדרך כלל בבתי חווה או קוטג'ים ישנים. הם מאופיינים בדרך כלל בתוכנית קומה פתוחה, כאשר המטבח ואזור המגורים הם חלל אחד גדול. המטבח ממוקם בדרך כלל בצד הבית עם אזור המגורים בצד השני כדי למקסם את החלל והאור. למטבחים אלה יש לרוב כיור וכיריים בפינה אחת של החדר, בעוד שדלפקים וארונות מצפים את ההיקף.

למה הם כל כך פופולריים? מטבחים כפריים קטנים הפכו פופולריים מכיוון שהם מציעים חלל אינטימי המושלם לאירוח אורחים או לאירוח של ארוחות ערב משפחתיות. הם גם מציעים תחושת חמימות וקסם שחסרים לבתים מודרניים רבים בשל הקור והסטריליות שלהם.

מהו מטבח כפרי קטן?

מטבח כפרי קטן הוא מטבח שנמצא בדרך כלל באזורים כפריים. זה בדרך כלל קטן וקומפקטי, עם כמה מכשירים כדי להקל על הבישול.

מטבחים כפריים קטנים נמצאים בדרך כלל באזורים כפריים בהם חיים אנשים מהאדמה. הם נמצאים לעתים קרובות בחוות או בבקתות שבהן אנשים צדים למען מזונם.

במטבחים אלה, תמצאו בדרך כלל תנור, כיריים או כיריים, מקרר, כיור וארונות לאחסון. אתה עשוי למצוא גם מזווה או סוג של שטח דלפק עם כמה מגירות וארונות לאחסון הכלים וכלי הבישול שלך.

מטבח כפרי קטן הוא מטבח שמיועד לשימוש בבית כפרי קטן. העיצוב של מטבח מסוג זה הוא בדרך כלל פשוט ופרקטי. ניתן למצוא אותו במדינות רבות באירופה, כמו צרפת, איטליה וספרד.

העיצוב של מטבח כפרי קטן יכול להשתנות בהתאם לאזור בו הוא נמצא. לדוגמה, למטבחים בדרום צרפת יש סיכוי גבוה יותר להיות בעלי פריסה פתוחה עם אי מאשר למטבחים בצפון צרפת. באופן כללי, לעיצוב של מטבח כפרי קטן יש פחות מאפיינים מאלה המצויים במטבחים גדולים מכיוון שהם אינם מיועדים לשימוש רב.

על מנת להפיק את המקסימום מהשטח המוגבל, מעצבים בוחרים לרוב ברהיטים בעלי קווים נקיים וצורות מודרניות שיספקו מספיק אחסון תוך תפיסת שטח מינימלית. תכונה מרכזית שתמצאו בכל העיצובים היא יחידת אי או משטח עבודה המספקים שטח אחסון נוסף וכן משמשים כפינת עבודה לבישול והכנת מזון.

רעיונות למטבח כפרי קטן: 8 טיפים למקסם את שטח המטבח שלך

מטבחים הם מקום התכנסות ואחד החדרים החשובים ביותר בכל בית. במאמר זה, נחקור כמה רעיונות למטבח כפרי קטן שיעזור לך למקסם את המרחב שלך ולהפוך את המטבח שלך לפונקציונלי יותר.

– ניתן להשתמש בארון פינתי לאחסון המדיח ושאר מכשירי המטבח.

– שקול להשתמש בתנור צמוד על הקיר כדי לחסוך במקום.

– הרחיקו את הכיריים שלכם והשתמשו באי לבישול במקום.

– השתמש במדפים פתוחים לאחסון סירים ומחבתות כך שיהיה קל לגשת אליהם כאשר אתה צריך אותם.

– למקסם את האחסון על ידי שימוש בארונות מתחת לדלפק או הוספת מדפים מעל הכיור או האי שלך.

– הוסף קיר מבטא עם צבע או טפט כדי לגרום למטבח שלך להרגיש מרווח יותר.

כיצד לעצב פריסת מטבח כפרי קטן מאפס – תהליך שלב אחר שלב

מטבחים כפריים קטנים הם הפתרון המושלם לחללים קטנים. הם מציעים הרבה אחסון והרבה מקום עבודה. הם יכולים לשמש כהרחבה של הסלון או חדר האוכל או כמטבח נפרד בבית.

המטבחים של דניאל כאן כדי להראות לכם איך לעצב את פריסת המטבח הכפרי הקטן שלכם מאפס ושלב אחר שלב, כדי שתוכלו לעשות זאת ממש מההתחלה!

מטבח הוא מקום שבו אנשים רבים מבלים זמן רב. וזו הסיבה שזה צריך להיות מקום הכי נוח ופונקציונלי שאפשר. כאשר מעצבים פריסת מטבח כפרי קטן מאפס, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם, כמו המקום הפנוי במטבח, אופן סידור מכשירי החשמל וכיצד ליצור זרימת עבודה יעילה לבישול.

אז אם אתם מחפשים לעצב את פריסת המטבח הכפרי הקטן המודרני והפונקציונלי משלכם מאפס, הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר:

– קודם כל כדאי לוודא שיש מספיק מקום לכל מכשירי החשמל שלכם. השיש יהיה אחד הנכסים היקרים ביותר שלך בכל הנוגע לעיצוב פריסת מטבח כפרי קטן מאפס, אז וודא שיש לך מספיק מקום לכל מכשירי החשמל שלך על ידי מדידתם תחילה ולאחר מכן שרטוט תוכנית הרצפה שלך בהתאם.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של <a href='https://daniel-k.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%9d/'>מטבחים כפריים קטנים – מטבחי דניאל באפשרותך לבקר ב- daniel-k.co.il

– בשלב הבא אתה צריך להחליט איזה סוג של מכשירי חשמל וכלי בישול אתה רוצה ב שלך