מחיצות למשרדים | מחיצות אקוסטיות למשרד

כשמדובר במחיצות משרדיות מודרניות, מחיצות האקוסטיקה השקטות הן פיתרון מעולה, ניתן להתאים אותם למרקמים, צבעים, תמונות וגרפיקה כדי להפוך את שטח המשרד שלכם לביטוי ייחודי של אישיות הצוות שלכם.

בדרך כלל מעצבים את המחיצות הללו בהתאם לצרכים שלך, כך שהן יכולות להיות פיתרון מעולה עבורך.

מחיצות משרד

זו הבחירה המושלמת לחלוקת שטחי משרדים ומציעה פיתרון יעיל להפחתת בעיות רעש הן נועדו לספק לאנשים העובדים במשרדים בחלל פתוח פרטיות ולעזור להפחית את העברת התדרים הקוליים.
למידע מורחב בתחום של מחיצות אקוסטיות למשרד באפשרותך לבקר באתר https://www.ashagabay.co.il/product-category/מחיצות/

זה הופך את המחיצות האקוסטיות למושלמות לשימוש במשרדים, קבלות פנים, מוקדים טלפוניים וסביבות רועשות אחרות.

המציאות היא כי בידוד אקוסטי של חלל תא אינו ניתן להשגה ברוב מערכות המחיצות המשרדיות בשוק – זאת הסיבה שצריך לבדוק ספציפית מחיצות אקוסטיות ולא מחציות רגילות.

מחיצות אקוסטיות משיגות בידוד קול המסייע להפחתת רעשי הדיבור והרקע מספיקות עבור מרבית המשרדים.

ניתן לשלב סגנונות משרדיים מסורתיים ומודרניים עם מחיצות זכוכית שעומדות בפני עצמם באמצע ומחיצות מסורתיות במשרד החיצוני. קירות מחיצה למשרדים מעניקים לחלל המשרד כשרון תעשייתי, מפרידים את החדר ונותנים לאור לזרום בחופשיות דרך הקירות המסורתיים.

אם אתם מחפשים מראה ותחושה טבעיים יותר

מחיצת עץ יכולה ליצור סביבה משרדית פרקטית ונעימה. רוב מחיצות העץ קיימות בגימורים שונים וברוחבים וגבהים שונים המתאימים למשרד שלך. גם שטחי משרדים לא בולטים יכולים להיות שילוב מעניין עם תאורה בהתאמה אישית המגדירה את החלל ומאפשרת לאור טבעי לזרום לשטחים פרטיים.

מחיצות מודולריות למשרד יכולות לשמש

כדי ליצור מידה מדהימה של גמישות בעיצוב משרדים, במיוחד כשמדובר בפריסת החדר. מחיצות משרדיות מודולריות עם מסגרות אפורות ועיצובים חלבוניים תפורות מבטיחות חלל נקי ומינימלי, מה שהופך את החדר למראה רענן ופתוח ומגשים את מטרתו ליצור מחיצות בפנים. קירות מחיצה מעץ, חיבורי קו מוטבע אופציונליים 2-, 3- או 4 כיוונים ותערובות מעוקלות הם תכליתיים לעיצוב משרדים.

מחיצות המשרד המודולריות עם מסגרות אפורות ועיצוב חלבית בהזמנה אישית משתלבים בצורה חלקה בקירות מסורתיים

כולל מחיצות ודלתות. ניתן להתאים לוחות זכוכית לעיצוב המשרד שלכם בהתאם לתקציב שלכם, אך מחיצות זכוכית מציעות את הפתרון המושלם.

משרדים בחלל פתוח יכולים לנצל היטב את השטח הזמין

אך הם יכולים גם להציב אתגרים כמו רעש משרדי וחוסר פרטיות. עם מחיצות משרדיות מודרניות, חברות יכולות ליצור חדרי קבוצות פרטיים לקיים פגישות ולבצע שיחות טלפון רגישות ללא קהל. ככל שהמשרד שלך מתרחב והצוות שלך גדל, רעש יכול להפוך לבעיה, כך שמחיצות משרד אקוסטיות עם קצף אקוסטי סמיך או לוחות מלכודות יכולות לספוג רעש משרדי.

לשטחי משרדים פתוחים יש את היתרונות שלהם בכל הנוגע לפריון העובדים

שביעות רצון ופרטיות. עם זאת, רעש והסחות דעת אחרות שבלתי נמנעות במשרדים פתוחים יכולים להועיל לעובדים. במשרדים מודרניים יש קירות מחיצה וקירות מחיצה לאזורים כמו חדרי ישיבות, חדרי ישיבות וחדרים אחרים שצריך להפריד אותם מהאזור הראשי.

בדרך כלל מחיצות כאלו הן גמישות וקלות להתקנה

הם הופכים את שטח המשרד שלך לנזיל מספיק בכדי להתמודד עם מגוון מצבים. 

הם דרך אלגנטית ומסוגננת לגרום למקום העבודה שלך להראות אטרקטיבי והן דרך חסכונית לשמירה על פרטיות העובדים.

ניתן למצוא מחיצות משרד מעולות באתר של א.ש.א גבאי

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן