מה צריך לדעת על החופים במאוריציוס?

מה אתה צריך לדעת על החופים במאוריציוס?

החופים במאוריציוס הם גן עדן לתיירים. יש הרבה לבחירה, אבל שני הפופולריים שבהם הם Grand Baie ו-Trou aux Biches.

Grand Baie הוא חוף ציורי שנמצא בחוף המערבי של האי. המים השקטים של החוף הזה הופכים אותו לאידיאלי לשחייה, שנורקלינג וצלילה. המים כאן נהדרים גם לדיג ולספורט מים אחר כמו גלישה או קיאקים.

Trou aux Biches ממוקם בחוף המזרחי של האי מאוריציוס ליד הפארק הלאומי Le Morne Brabant. בחוף זה יש מים צלולים המציעים הזדמנויות נהדרות לשנורקלינג וצלילה.

החופים במאוריציוס יפים והם מציעים מגוון פעילויות לעשות. הנה כמה מהחופים הטובים ביותר לביקור במאוריציוס:

באסין לונג: ממוקם על החוף הצפון מערבי, חוף זה מציע שחייה, שנורקלינג ודיג טובים. זה גם מקום טוב לגלישה.

Grand Baie: חוף זה ממוקם על החוף המזרחי והוא מציע הזדמנויות מצוינות לשחייה ושנורקלינג. זהו גם יעד פופולרי לגלישת עפיפונים.

Belle Mare Plage: לחוף הזה יש מיקום נהדר בחוף הדרומי עם נוף יפה של הלגונה. המים כאן רגועים מה שהופך אותם למושלמים עבור משפחות עם ילדים קטנים שרוצות לשחות בבטחה. יש גם כמה מסעדות נחמדות בקרבת מקום אם אתה רוצה לאכול ארוחת צהריים או ערב אחרי היום שלך על החוף!

5 החופים הפופולריים ביותר באי

מאוריציוס הוא אי קטן באוקיינוס ההודי, עם אקלים טרופי וחופים חוליים. באי יש הרבה אטרקציות תיירותיות פופולריות, אבל אם אתם מחפשים את החופים הטובים ביותר באי אז רשימה זו אמורה לתת לכם כמה רעיונות.

1. Trou aux Biches

2. אנס לאציו

3. גרנד ביי

4. גרנד ביי

5. תמרין

מאוריציוס הוא אי באוקיינוס ההודי, ממזרח למדגסקר.

במאוריציוס יש אקלים טרופי וחופים הם יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

באי יש למעלה מ-100 חופים וחלקם מפורסמים ביופיים, כמו Flic en Flac, Tamarin Bay ו-Trou aux Biches.
למידע נוסף בנושא של מה צריך לדעת על החופים במאוריציוס? וזנזיבר ניתן לבקר באתר zanzibar.co.il

להלן 5 החופים הפופולריים ביותר באי:

1) החוף הפופולרי ביותר במאוריציוס: חוף Flic en Flac

2) חמשת החופים המובילים במאוריציוס: חוף Trou aux Biches, Tamarin Bay Beach, Le Morne Brabant Beach, Grand Baie Beach ו-Beau Vallon Bay Beach

איך להכין את עצמך לחוף הים

חופים במאוריציוס הם מהחופים היפים בעולם. אנשי מאוריציאן ידועים באירוח ובטבע מסביר פנים. האקלים טרופי וחם, עם לחות גבוהה.

חשוב לדעת שיש שני סוגי חופים במאוריציוס – ציבוריים ופרטיים. חופים ציבוריים הם חופשיים לבקר ויש בהם אווירה קריבית טיפוסית, בעוד שחופים פרטיים מציעים סביבה יוקרתית יותר עם תחושה אקסקלוסיבית יותר.

נימוסי חוף חשובים מאוד במאוריציוס מכיוון שזה נחשב לגס רוח ללבוש בגדים דלילים על החוף, או לאכול על החוף, או להשתמש בקרם שיזוף מבלי ללבוש קודם בגדי ים.

חופים הם המקומות הטובים ביותר להירגע וליהנות מהשמש. אבל לפני שאתה הולך לים, חשוב לדעת מה אתה צריך לקחת איתך. מאמר זה יעזור לך להתכונן לטיול החוף הבא שלך על ידי מתן רשימת אריזה של כל הדברים החיוניים שתצטרך.

-קרם הגנה

-כּוֹבַע

-מישקפי שמש

-מַגֶבֶת

-נעלי חוף

-בקבוק מים

מהן עשרת פעילויות החוף המובילות באי?

החופים במאוריציוס הם מקום של יופי ורוגע. המדינה היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם. יש הרבה דברים לעשות בזמן על החוף, אבל ריכזנו רשימה של עשר הפעילויות המובילות שתוכלו ליהנות מהם בזמן שאתם נרפים על חוף יפהפה.

1) שחייה

2) שנורקלינג

3) שיזוף

4) כדורעף חופים

5) גולף פריסבי

6) הליכה בחוף

7) יוגה על החוף

8) קריקט חופים

9) צלילה (עם כרטיס אישור PADI Divemaster או NAUI Instructor מספק מאושר כמו PADI, NAUI, SSI, SDI או CMAS, אתה יכול לצלול במקומות רבים ברחבי האי.)

10) שייט קיאקים

תוכן עניינים

דילוג לתוכן