מה המחיר המומלץ להשתלת שיניים

למרות ש-TeethXpress הפכה לשם נרדף לזמני טיפול קצרים וחיוך טרנספורמטיבי, ניתן לבצע סוגים אחרים של הליכי השתלת פה מלא, אך הם עשויים להימשך זמן רב יותר או לדרוש השתלות שיניים יותר או פחות. הליכי הכנה אחרים עשויים לכלול טיפול בבעיה דנטלית קבועה (כגון מחלת חניכיים) שעלולה להשפיע על מיקום השתל, או שתידרש עקירת שיניים. הליכים מקדימים: אם נדרשים הליכי הכנה נוספים כגון עקירת שיניים, הרמת סינוס והשתלת עצם, העלות הכוללת של השתלת השיניים עולה. מעבדה: עלות הכתר עשויה להשתנות בהתאם למעבדה בה עובד רופא השיניים.

על פי מחקר עלויות של המכון למדיניות בריאות של איגוד השיניים האמריקאי, העלות הכוללת של שתל, אבוטנט, כתר ופרוצדורות נדרשות אחרות נעה בין 3,100 ל-5,800 דולר.

אם אתה רוצה להחליף יותר משן אחת והשיניים צמודות אחת לשנייה

יש לך יותר אפשרויות השתלה ולכן יותר אפשרויות מחיר. אם יש צורך להחליף שתיים עד ארבע שיניים בשתלים באיכות גבוהה, העלות עשויה להיות בין 6,000 ל-10,000 דולר ארה"ב. כאשר תלמדו את המחיר של השתלות שיניים, תגלו שמחיר השתלת שיניים בודדת נע בין 2,500 דולר ל-3,200 דולר ארה"ב, התשלום החודשי מתחיל מ-69 דולר ארה"ב, והמחיר של השתלות שיניים מרובות יכול להגיע עד 350 דולר ארה"ב. לחודש.

לפני שתמשיך

עליך להיות מודע לכך שהעלות הכוללת של השתלות שיניים בפה מלא עשויה להשתנות מעת לעת. עם זאת, המחקר שלנו מראה שטווח המחירים עבור שתלים בודדים נע בין 1,500 ל-6,000 דולר. שתלים מרובי שיניים יכולים לעלות לאדם רק 13,500$ תמורת תשלום חודשי קטן של 350$. בהחלפת שתיים עד ארבע שיניים בשתלים באיכות גבוהה, תזדקקו לרופא חניכיים מנוסה כמו ד"ר חנוקאי מסאות'לנד. לספק הערכה ותוצאות ארוכות טווח.

ודא שרופא השיניים שלך ביצע הליכי טיפול שונים עבור מטופלים אחרים

כולל שתלים חד-שיניים ורב-שיניים באמצעות All-on-4 (r) וכו' שתי שיניים או שאתה זקוק לשיקום פה מלא. למטופל שחסרה לו יותר משן אחת, רופא השיניים עשוי להמליץ על הנחת גשר על השתל.

זה יכול להיות יקר, וביטוח שיניים יכול לעזור לשלם עבור כתר שתל. ב-Dentistry at Its Finest, אתה יכול לסמוך על עמלה נמוכה בהרבה, החל מ-$1900 לשתל. נכון להיום, ביטוח שיניים משלם בדרך כלל על חלק קטן מהעלות הכוללת של השתלים.

אם יש לך ביטוח שיניים

כעת תוכל לצפות לקבל החזר של כ-$1,500 לשתל בשנה. סכום זה לא השתנה במשך עשרות שנים, אם כי זה עשוי להספיק לכיסוי עלות מפעל אחד; לפיכך, בסופו של דבר תשלם את השאר. עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון הן הגדם, שהוא בדרך כלל $ 300 עד $ 500, והכתר, שהוא בדרך כלל $ 1,000 עד $ 2,000. לאחר מכן נצטרך לקבוע אם יש צורך לעקור את השיניים, שתעלה בין 100 ל-500 דולר לעקירה.

זה בדרך כלל עולה בין 400 $ ל-600 $. ואז יש השאלה של הביטוח האישי וכמה הם ישלמו. אם אתה צריך רק השתלת שיניים אחת בברנבי, אתה יכול לארגן ניתוח שעולה בין 1,000 ל-3,000 דולר ארה"ב.

עם זאת

המחיר הלאומי הממוצע של סט שלם של שתלים בארצות הברית הוא $34,000. המחירים של השתלות שיניים במקסיקו, קוסטה ריקה, הונגריה וטורקיה נמוכים בהרבה, בדרך כלל פחות מ-1,000 דולר ארה"ב לכל שן. בהתאם למותג, לתוכנית הטיפול ולשער החליפין, העלות של השתלת שיניים בודדת נעה בין 2030$ ל-2800$. בקליפורניה, העלות של השתלות שיניים מוערכת בין 3,000 ל-4,500 דולר; על פי הניו יורק טיימס והאקדמיה האמריקאית להשתלות שיניים.

מחיר זה כולל בדרך כלל שתל (שורש שן מלאכותית)

תמיכה (עמוד עוגן) וכתר (שן מלאכותית). המחיר כולל נהלים להכנת אבוטים מותאמים אישית שיכולים לקבע ישירות את השתלים למקומם, כובעי שתלים המחברים את הקיימים לריפוי הלסת התחתונה והשתלת כתרים. הליך זה, כולל הנחת הזרוע והכתר, עולה כ-1,895 דולר ארה"ב לשתל. כל העלויות הנ"ל כוללות שתלים, אבוטנטים, כתרי שתלים וטומוגרפיה ממוחשבת.

כפי שהוכח לעיל

העלות הכוללת של ניתוח השתלה יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לזמן הדרוש להשלמת הניתוח הנדרש והליכים נוספים. כאשר בוחרים את מספר השתלים הדרושים, הדבר תלוי במספר השיניים החסרות ובמיקום השיניים הללו. את השתלים הדרושים ניתן להוסיף רק לאחר הסרת שיניים רבות.

השתלות שיניים בארה"ב עולות בממוצע בין 3,500 ל-4,000 דולר לכל שן (כולל חיזוק וכתר)

העלות הכוללת של שן מתחילתה ועד סופה היא בדרך כלל בין 3,000 ל-4,500 דולר, מעריך לוין, ואדם שזקוק למלא שתלים מחפש תג מחיר סופי של 60 עד 90,000 דולר. עלות ההליך כוללת את עלות ההשתלה, האבוטמנט, הכתר והייצור ביום אחד.

רוב האנשים שבוחרים בטיפולים אלו מתכננים לכסות עלויות אלו לאורך תקופה של ארבע עד שש שנים

כמו כל השקעה משתלמת אחרת. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להפוך את ההליכים הללו לזמינים. אם ביטוח השיניים שלך אינו מכסה שתלים ואין לך זמן או הזדמנות להחליף ספק, ישנן דרכים אחרות שתוכל להרשות לעצמך הליך זה.

התוכנית מכסה 50% מעלות השתלות שיניים, תותבות, גשרים והליכי שיקום שיניים אחרים. חסרונות של ביטוח שיניים. ביטוח שיניים יכול להיות יקר, במיוחד עבור המשפחה האמריקאית הממוצעת.

לכן

אם אתה או יקיריכם צריכים להחליף שיניים חסרות, אך חוששים מהעלות הגבוהה של השתלות שיניים, אנו מקווים שתמצאו כאן פתרון כדי להפוך השתלות שיניים זולות למציאות. במדריך זה, אנו מספקים כמה טיפים שיעזרו לך להפחית את עלויות רפואת השיניים, לא רק השתלות שיניים. אנו גם נעזור לך להבין את היתרונות והעלויות הקשורים לכל סוג של שתל מלא. אם אתה מגיע להחלפה מלאה של שתלים דנטליים, מומחה החיוב שלנו יסביר גם את כל קודי הליך השיניים המעודכנים של CDT (2018) ויספק פירוט עלויות מפורט.

רוב מרכזי ההשתלות של ClearChoice גובים תשלום קבוע על מנת להסיר את כל השיניים (העליון והתחתון) ולהחליף אותן בשתלים

פתרונות השתלת שיניים מוזלים כמו All-on-4 עולים בסביבות 15,000 דולר לסת בממוצע, מה שהופך אותם לחלק מהשתלים הדנטליים הזולים ביותר בארצות הברית לקשת מלאה. עבור אנשים אלה, העלות של השתלת שיניים מרובת לאדם יכולה לנוע בין 1,500 דולר ל-30,000 דולר. אם נדרשים בעיקר הרגעה תוך ורידית מלאה, הרדמה כללית, השתלת עצם ועקירת שיניים, העלות לשן יכולה להגיע עד 4,100 דולר.
למידע מורחב אודות השתלת שיניים בהרדמה מלאה ומה המחיר המומלץ להשתלת שיניים מומלץ לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

עלות הטכנולוגיה המשמשת לביצוע פרוצדורות פה עדינות מאוד, שכר הטרחה של הגוף ועלויות התפעול הכלליות משפיעות על העלות של השתלת שיניים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן