מבוא לכספות ומה הן עושות

עם כניסת טכנולוגיות חדשות והתלות הטכנולוגית המוגברת, חשוב לוודא שאתה נוקט בצעדים הנדרשים להגנה על הנכסים שלך. כספות הן דרך אחת לעשות זאת.

כספת היא מקום שבו אתה יכול לאחסן את חפצי הערך שלך כדי להגן עליהם מפני גניבה או הרס. זה יכול להיות גם חפץ פיזי וגם מכשיר אלקטרוני המשמש למטרה זו. כספות מתוכננות בדרך כלל באופן שימנע גישה בלתי מורשית ויספקו הגנה מפני שריפות, שיטפונות ואסונות טבע אחרים.

ניתן להתקין כספת בכל חדר בביתכם, אך ישנן גם כספות שהן ניידות וניתן לקחתן אתכם לכל מקום שאליו תלכו – למשל בנסיעה ברכב או במטוס.

הכספות שאנו הולכים לדון בהן אינן אלו שרואים בסרטים. הם הרבה יותר פרקטיים ומשרתים מטרה אחרת.

ניתן לסווג כספות לשתי קטגוריות עיקריות:

1) כספות למגורים ו-2) כספות מסחריות.

כספות למגורים משמשות לרוב לאחסון חפצי ערך בבית, כגון תכשיטים, מזומנים, זהב, כסף ועוד. הן משמשות גם לאחסון רובים בבית במקרה של פריצה או שוד.

כספות מסחריות משרתות מטרה אחרת לגמרי וניתן למצוא אותן בבנקים ובמוסדות פיננסיים אחרים לאחסון כסף, מסמכים ופריטים יקרי ערך אחרים. יש מגוון רחב של כספות מסחריות זמינות היום בשוק – החל מקטנות ועד גדולות שיכולות להכיל עד 5 מיליון דולר מזומן או זהב בתוכם!

לארצות הברית יש גיאוגרפיה גדולה ומגוונת, ולכן ישנם סוגים שונים של כספות הדרושים לשמירה על בטיחות החפצים. כספות במרכז הארץ הן בדרך כלל גבוהות וצרות יותר מכספות בחופים, כי הן צריכות להיות מסוגלות לעמוד ברוחות או רעידות אדמה.

במערב התיכון, למשל, יש לרוב כספות גבוהות וצרות בבתי ספר. אלה יכולים לשמש לאחסון רובים או כסף שאולי צריך לגשת אליהם במהירות במצבי חירום.

כספת היא מיכל ששומר על דברים בתוכו בטוחים ומאובטחים. כספות עשויות לרוב מפלדה, בטון או חומר חסין אש. יש להם דלת עם מנעול לפתוח ולסגור אותה. המטרה העיקרית של כספות היא להגן על החפצים שבתוכם מפני גניבה, שריפה ואסונות טבע.

ניתן להתקין כספת במרכז הבית או המשרד מכיוון שהן מציעות רמת הגנה גבוהה יותר מאשר סוגים אחרים של כספות. כספת מסוג זה מיועדת לעמוד בכל סוג של אסון כמו רעידות אדמה, שיטפונות או שריפות.

רוב הכספות אינן חסינות אש מכיוון שהן צריכות להיות קלות משקל כדי שניתן יהיה להעביר אותן בקלות ממקום אחד לאחר בעת הצורך. עם זאת, ישנם כמה דגמים המספקים רמות גבוהות של הגנה מפני אש ויכולים לעמוד בטמפרטורות של עד 1800 מעלות פרנהייט למשך 30 דקות לפחות מבלי להיפגע מהחום.

מה ההבדל בין כספת אקדח לכספת רגילה?

כספות לאקדח בנויות בדרך כלל כדי לעמוד בשריפה למשך שעה או יותר. הם מציעים יותר הגנה על כלי נשק ותחמושת מאשר כספת טיפוסית, שלעתים קרובות אינה חסינת אש. כספות לאקדח עשויות גם מפלדה או מתכת אחרת, אותה ניתן להבריג לרצפה ולקירות על מנת להקשות על גניבתן.

כספות לאקדח מגיעות גם בגדלים שונים, כאשר דגמים מסוימים מסוגלים להחזיק עד עשרים וארבעה אקדחים ארוכים. כספות אלו יכולות לשמש גם עבור אקדחים וחפצי ערך אחרים, כגון תכשיטים.

כספות לאקדח עשויות בדרך כלל מפלדה, ויש להן מנעול כבד. הם גם חסיני אש, וזה חשוב אם אתה גר באזור עם סיכון גבוה לשריפות. כספות אקדח בדרך כלל יקרות יותר מכספות רגילות מכיוון שהן מציעות הרבה יותר הגנה.

כספות רגילות עשויות בדרך כלל ממתכת או עץ, עם מנעול קומבינציה. כספות רגילות עולות בדרך כלל פחות מכספות לאקדח מכיוון שהן מציעות פחות הגנה.

מותגי הבטיחות הטובים ביותר לאקדח – מה לחפש כשקונים אחד

כספות לאקדח הן השקעה טובה לכל מי שבבעלותו אקדח. הם מספקים ביטחון וביטחון לאנשים שגרים במשק הבית. כספות הנשק הטובות ביותר מיוצרות על ידי חברות העוסקות בתחום זה זמן רב ובעלות רקורד מוכח של ייצור מוצרים באיכות גבוהה.

הדבר הראשון שיש להסתכל עליו כאשר קונים כספת לאקדח הוא איזה סוג של רובים היא יכולה להחזיק. ישנם גדלים שונים של כספות עבור סוגים שונים של אקדחים, אז וודא שאתה יודע מה אתה צריך לפני שאתה מתחיל לעשות קניות.

הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא כמה אנשים יוכלו לפתוח את הכספת בבת אחת, והאם יש לה או אין מנעולים ביומטריים או לוחות מקשים.

לבסוף, ודא שיש מספיק מקום בפנים לכל חפצי הערך שלך!

אולי קשה להאמין, אבל מספר בעלי הנשק בארה"ב גדל ב-50% במהלך שני העשורים האחרונים, וזה אפילו לא כולל אנשים שיש להם אקדחים לציד או להגנה עצמית.
למידע מורחב בנושא של Safe4U וכספות במרכז הארץ עליך לבדוק כאן: safe4u.co.il

עם העלייה בבעלות על נשק מגיעה עלייה במספר הירי והמוות בשוגג. אם אתם חושבים על רכישת כספת לאקדח, המשך לקרוא כדי לגלות מה כדאי לחפש כשקונים אחת ומהי כספת הנשק הטובה ביותר!