כמה מרוויח רופא שיניים

סיוע בשיניים: איך התפקיד?

עוזרי שיניים הם אנשי מקצוע המסייעים לרופאי שיניים בטיפול במטופליהם. הם עובדים במגוון מסגרות, כולל משרדי שיניים, בתי חולים ובתי אבות.

בארצות הברית, עוזרי שיניים מאומנים בעיקר בעבודה. בדרך כלל הם צריכים להשלים תעודת בגרות או GED ולקבל הכשרה מאיגוד מקצועי או בית ספר לרפואת שיניים.

השכר לעוזרי שיניים משתנה לפי מיקום ורמת ניסיון. נכון לשנת 2017, השכר השנתי החציוני לעוזר שיניים היה 36,240 דולר לשנה או 17 דולר לשעה.

עוזר שיניים הוא סוג של איש מקצוע בתחום הבריאות המסייע לרופא השיניים במתן טיפול שיניים למטופלים.

עוזרי שיניים עשויים לספק סיוע במהלך ניקויים, עקירות, סתימות והליכים אחרים.

שכרה של סייעת שיניים משתנה בהתאם למיקום ולניסיון של האדם.

עוזרי שיניים מבצעים משימות רבות ושונות במשרד או במרפאת רופא שיניים. הם עשויים לסייע בהכנת המטופלים לטיפול על ידי מילוי ניירת, צילום רנטגן או ניקוי שיניים. הם עשויים גם לעבוד עם רופאי שיניים כדי לספק טיפול בחולים כגון הכנת ציוד וחומרים, עיקור ציוד ומכשירים, העברת מכשירים לרופאים במהלך הליכים והכנת חולים לטיפול לאחר הניתוח.

עוזרי שיניים בדרך כלל עובדים שעות במשרה מלאה במשרד עם שעות קבועות (40 שעות שבועיות).

הקדמה: החשיבות של בריאות הפה וכיצד שיניים בריאות הן נושא קריטי

החשיבות של בריאות הפה וכיצד בריאות השיניים הם נושא קריטי

עששת היא גורם מוביל לאובדן שיניים אצל ילדים ומבוגרים. עששת נגרמת על ידי חיידקים המייצרים חומצות התוקפות את המשטח הקשה של השן המכונה אמייל.

המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) מעריך של-40% מהילדים בגילאי 2-5 שנים יש חורים בשיני החלב, בעוד שלמעלה מ-50% מהמתבגרים בגילאי 12-19 יש חורים בשיניים הקבועות.

ה-CDC גם מעריך שמחלות שיניים עולות לאמריקאים 127 מיליארד דולר בשנה, כאשר יותר מ-72 מיליארד דולר מיוחסים לאובדן שכר ונכות מעבודה, 57 מיליארד דולר ממקרי מוות בטרם עת, 7 מיליארד דולר מכאב וסבל, ו-14 מיליארד דולר עלויות טיפולי שיניים

בריאות הפה היא נושא קריטי עבור אנשים רבים. חשוב להבין את החשיבות של בריאות הפה ועד כמה שיניים בריאות.

רופאי שיניים מרוויחים בדרך כלל יותר מרופא טיפוסי. רופאי שיניים יכולים להרוויח 175,000 דולר או יותר בשנה, בעוד שרוב הרופאים מרוויחים פחות מ-200,000 דולר בשנה.

ישנן סיבות רבות לכך שרופאי שיניים מרוויחים יותר מרופאים. רופאי שיניים צריכים לעבור ארבע שנות לימודים לרפואת שיניים ושנתיים של תוכנית מגורים נוספת שבה הם מטפלים בחולים בבתי חולים, במרפאות ובשיטות רפואת שיניים אחרות. בינתיים, רופאים צריכים רק ארבע שנים של לימודי רפואה לפני שהם יכולים להתחיל לעסוק ברפואה בכל מסגרת שהם רוצים. זו אחת הסיבות לכך שרופאי שיניים מרוויחים יותר כסף מרופאים בממוצע כי לוקח להם יותר זמן לקבל את התואר, מה שאומר שהם קיבלו

איך להיות רופא שיניים 101

רפואת שיניים היא תחום מאוד משתלם עם פוטנציאל צמיחה רב. למעשה, הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה מדווחת שתעשיית השיניים תצמח ב-19% עד 2026, שזה הרבה יותר מהיר מהממוצע בכל הענפים.

רופא שיניים יכול להרוויח 152,000 $ בשנה או יותר באזורים מסוימים. השכר החציוני לרופאי שיניים ב-2017 היה 138,000 דולר.

רפואת שיניים היא אחד המקצועות המכניסים ביותר בעולם. רופא שיניים יכול להרוויח בכל מקום בין 150,000 ל-300,000 דולר בשנה.

זה לא קל להיות רופא שיניים מכיוון שיש הרבה דרישות שצריך למלא לפני שאתה הופך לרופא שיניים. אתה צריך להיות בעל תואר ראשון, להשלים ארבע שנים של בית ספר לרפואת שיניים, לעבור את בדיקת השיניים של המועצה הלאומית ולאחר מכן לקבל רישיון על ידי מועצת המדינה שלך.

מה כולל טיפול שיניים איכותי?

רופאי שיניים מקבלים שכר על מגוון גורמים. הם משולמים לפי שעה, לפי ההליך, או לפי שילוב של שניהם. חשוב לדעת כמה מרוויח רופא שיניים כי זה ישפיע על המחיר שלו עבור השירותים.

טיפול שיניים איכותי כולל ניקויים וצילומי רנטגן, טיפולי פלואוריד, חומרי איטום, סתימות וכתרים, טיפולי שורש ועקירות שיניים.

השכר הממוצע של רופא השיניים הוא 127,000 דולר לשנה.

רופאי שיניים נמצאים בקו החזית של בריאות הפה. הם מספקים מגוון רחב של שירותים למטופלים, החל מנקיונות וסתימות בסיסיות ועד להליכים מסובכים יותר כמו טיפולי שורש ועקירות שיניים.

טיפול שיניים צריך להיות בראש סדר העדיפויות של כולם, לא משנה כמה הם עסוקים. חשוב להקדיש זמן לבדיקות שיניים כל חצי שנה כי זה עוזר למנוע בעיות חמורות בעתיד.

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן