טכנאי דודי שמש בירושלים

טכנאי למערכות מים חמים סולאריים כוללות תרכיזים ביתיים בעיר ירושלים ולא חשמליים ומערכות תרמיות סולאריות. חימום מים סולאריים הוא אספן צלחות שטוח עם חימום מים סולאריים ודוד חשמלי ואף דוד שמש. כאשר מי השתייה מחוממים, הם זורמים דרך קו נחושת לאספן סולארי במיכלי האחסון שלך.

כדי לענות על הביקוש לדודי חימום אלה, שורשיהם של מספר דודי שמש הם בישראל. אלה הם בנוסף לספקים של אותן מערכות חימום מים. תעשיית אידיאלי דודי שמש בע"מ פועלת כספקית חומרי בניין.

מאז 1962 כרומגן הייתה חלוצה בייצור פתרונות מים בדודי שמש בירושלים והיא מובילת השוק בישראל והמובילה בעולם במערכות לנפש. התחייבות לספק פתרונות חימום מים ופתרונות סולאריים ברמה עולמית יחד עם אמונה בקידום מודעות סביבתית.

טכנולוגיות תרמיות סולאריות בדודי שמש בירושלים

כולל חימום מים סולאריים, מציעות שיטה ישירה, יעילה וחסכונית לפירוק חימום. על פי מחקר CSI-T, חימום מים סולאריים הוא אחת הדרכים הקלות ביותר למשקי בית עם אקלים מתון וחשבונות חשמל נמוכים להשתמש באנרגיה מתחדשת ולחסוך בעלויות אנרגיה.

תיקון על ידי טכנאי דודי שמש בירושלים המיוצר על ידי שריפת דלק מאובנים מהווה 25 אחוזים מצריכת האנרגיה הביתית. למעשה, אבותינו השתמשו בכוחה של השמש לחימום מים כבר במאה ה -19.

עלות תיקון דוד שמש בירושלים

עלות תיקון של דוד שמש ממוצע שנמכר במסגרת תוכנית CSI-T בירושלים היא בסביבות 7,400 שקלים, לעומת פחות מ -1,000 שקלים לחלופה לדלקים מאובנים. לדוגמה, רבות ממערכות חימום המים הסולאריות הזולות ביותר הוקפאו במהלך ההקפאה חסרת התקדים בקליפורניה בשנות התשעים, בעוד שהמערכות היקרות ביותר אושרו במסגרת התוכנית.

נתונים אלה דומים עבור חמש המערכות התרמיות הסולאריות, שעם אספן ובולם 2 מ"ר מייצרות 4 קוט"ש ליום באקלים ממוזג ו -8 קוט"ש ליום באקלים טרופי.

מיכלי האחסון ממוקמים בחדר ממוזג או ממוזג למחצה כדי להפחית את אובדן החום, בדיקה מקיפה של טכנאי היא הכרחית. מיכלי המים מקוררים על ידי החימום המחמם אותם. המיכלים נמוכים יותר מהאספנים, ומאפשרים חופש גדול יותר, והמערכת מיועדת לשימוש במיכלי אחסון קיימים.

אם החימום שלך נכשל בשלב כלשהו בדוד השמש

אחת הציפיות שיש לך מהמשפחה שלך היא מקלחת קרירה, שטיפה במים נעימים ושטיפת הכלים שלך. במצב זה, אם אתה מוצא את עצמך עם מחמם מקולקל, ריכזנו אתר עם כל הדברים הקטנים שאתה צריך כדי למצוא פתרונות לתיקון וריהוט של דוד המים שלנו. כל סוגי מחממי המים זמינים בגרסאות שונות: גז, שמן וחשמל, בהתאם לסוג המבער שמשתמש במים המחוממים.

המחלקה הטכנית של טכנאי דודי שמש בירושלים

טיוטות מקדימות, חישובי ROI, הצעות מחיר, תוכניות הנדסיות מפורטות, פיקוח הרכבה, מכירות ותמיכה טכנית. חברת פרת תעשיות אנרגיה סולארית בע"מ מייצרת, מספקת ומתחזקת מערכות הסקה סולארית מזה 25 שנה הן במגזר המסחרי והן הפרטי בשוק דודי שמש בירושלים. שירות הלקוחות מהשורה הראשונה והמוצרים המצטיינים שלנו העמידו אותנו בחזית התעשייה. אם דוד החשמל, הגז, הנפט או הטנק שלך נכשל, Leggett Inc. תכסה אותך עם פתרונות החירום, התיקון וההתקנה שלנו.

אנרגיה סולארית משמשת באוסטרליה

קנדה, סין, גרמניה, הודו, ישראל, יפן, פורטוגל, רומניה, ספרד, בריטניה וארצות הברית. לוחות סולאריים של נמרוד עשויים נחושת ואלומיניום כאשר משטחי ספיגת חום מולחמים על אחד מציוד הלייזר האוטומטי המתקדם בעולם. מערכות סולאריות עם פנלים שטוחים מושלמות לשימוש רחב היקף בישראל.

הצוות המודע לבטיחות שלנו נועל מגפי היגיינה

כדי לשמור על ניקיון בית משפחתך. אנו אינסטלטורים ושאר אינסטלטורים למדנו שתמיד תוכלו לסמוך עלינו על מנת להשתמש במומחיותנו וניסיוננו עבורך. מורשים ומבוטחים, אנו מציעים לך אחריות לשביעות רצון של 100% ובטיחותך.

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן