טיפול טבעי במחלות – הגישה הטבעית

המונח רפואה אלטרנטיבית, משלימה או אורח חיים משמש לתיאור סוגים רבים ושונים של מוצרים, שיטות וטיפולים שאינם חלק מהרפואה המקובלת או הסטנדרטית. טיפולים טבעיים מכונים לעתים רפואה משלימה או אינטגרטיבית. MSKs ושירותי תרופות אינטגרטיביים מציעים טיפולים משלימים כגון דיקור, טיפול במוסיקה ועיסוי שניתן להשתמש בהם בנוסף, אך לא כחלופה לשיטות סרטן נפוצות כגון כימותרפיה, הקרנות וניתוחים.

רפואה אלטרנטיבית פירושה שימוש בגישות לא מבוססות או לא מסורתיות לטיפול במחלה מחוץ לרפואה המקובלת המבוססת על ראיות

רפואה משלימה פירושה יישום גישה רגילה אחרת לטיפול קונבנציונאלי. משמעות הרפואה האינטגרטיבית היא שניתן ליישם טיפולים שאינם זרם זרם בנוסף לטיפולים המקובלים.

סקירה שפורסמה בכתב העת העולמי לגסטרואנטרולוגיה באוקטובר 2014 מצאה כי טיפול בצמחי מרפא בשילוב עם רפואה מסורתית יכול להוות אלטרנטיבה חדשה וטובה יותר לטיפול בקוליטיס כיבית

מחקרים הראו כי מגוון טיפולים טבעיים, כולל שינויים באורח החיים ורפואת צמחים, יעילים נגד קוליטיס. טיפולים צמחיים ובוטניים טיפולים צמחיים בוטניים יכולים לעזור להקל על הסימפטומים של מחלת קרוהן.

במקרים מסוימים

שיטות משלימות עשויות לסייע לחולי סרטן להרגיש טוב יותר כייעוץ של רופא מאשר עם טיפולים סטנדרטיים. טיפולים אלטרנטיביים ומשלימים אטרקטיביים מכיוון שהם משתמשים בגוף, בנפש או בדברים מהטבע. אם ישנם טיפולים אלטרנטיביים שיכולים להשלים את הטיפול שנקבע, זכור כי ייתכן כי קיים חוסר תמיכה מדעית לטיפולים אלה.

אנשים רבים שנותנים המלצות על יעילותם של טיפולים כאלה מייחסים להם יתרונות מכיוון שמצבם השתפר לאחר השימוש בהם

אך לא ניתן לחבר את הסיבה האמיתית לשיפור. כמה מחקרים על רפואה אלטרנטיבית מצביעים על כך שדיקור יכול לשפר את הסימפטומים של טרשת נפוצה.

לא כל החולים עם סוכרת סוג 2 משתמשים ברפואה טבעית בנוסף לתרופות המקובלות שלהם לטיפול במחלה

רפואה טבעית באמצעות מזון כתרופה היא דרך נפלאה להשלים את הטיפול בסוכרת. טיפולים טבעיים לטרשת נפוצה מתמקדים באורח חיים בריא ותזונה.

הרפואה הטבעית בוחנת את תפקודו הטבעי של הגוף ומתעמקת בחיפוש אחר הגורמים למחלות על מנת לסייע לגוף להחלים ולחזור לתפקוד בריא

הוא נמנע מדיכוי תסמינים כאשר אין בכך צורך שכן הדבר יכול להוביל להתקדמות תהליך המחלה הבסיסי ולהפוך למחלה כרונית. אין פגיעה ברפואה הטבעית בריכוז בשימוש בטיפולים ובטיפולים בעלי השפעה נמוכה המביאים לשינויים משמעותיים.

מניעה-אנו עוזרים לך למנוע ממחלות קלות להתפתח למחלות קשות באמצעות אורח חיים ותזונה ושימוש בתרופות נטורופתיות

מחלות אוטואימוניות הן מחלות דלקתיות כרוניות שניתן לטפל ולשפר אותן בעזרת נטורופתיה. השתמש ברפואת צמחים כדי להרגיע את הסערה הדלקתית של מחלות אוטואימוניות.

זה דורש גישה חדשה להתגברות על מחלות דלקתיות

ומוצרים טבעיים הם מקור יעיל למניעה וטיפול במחלות אלה. מוצרים טבעיים ותרופות צמחיות שימשו במשך שנים למניעת זיהומים ויראליים. יש להם רקורד ארוך בטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה, שרבים מהם מאושרים כיום כתרופות, דיאטות ללא מרשם ותוספי מזון.

דעה זו שותפה לחוקרים פרה-קליניים וקליניים שהחלו לחקור את הפוטנציאל של מוצרים טבעיים להתגבר על דלקות כרוניות

כתב העת שלנו פרסם גיליון מיוחד בנושא זה: מוצרים טבעיים למניעה וטיפול בדלקות כרוניות: שילוב של רפואה מסורתית וטיפול מודרני במחלות כרוניות. גיליון מיוחד זה מעביר ידע מעמיק אודות היתרונות הטיפוליים והמניעתיים של מוצרים טבעיים במחלות דלקתיות כרוניות.

אם אתה שוקל טיפולים משלימים בנוסף לטיפולים מסורתיים בסרטן

פנה למקור בעל שם כמו מאגר הצמחים שלנו או המכון הלאומי לסרטן והודיע לרופא אם אתה שוקל להשתמש בהם. למרות שאני לא ממליץ להתחיל טיפול חדש מבלי להתייעץ עם הרופא שלך, מצאתי רשימה זו של התרופות הטבעיות הטובות ביותר לסוכרת מסוג 2.

רופא נטורופתי יכול לעזור לך לגלות אילו תרופות צמחיות הן המרפאות היעילות ביותר עבור גופך

פרוביוטיקה יכולה לסייע לשלשול הנגרם כתוצאה מזיהומים הקשורים לשימוש באנטיביוטיקה. הגישה הטבעית יכולה לעזור לגוף שלך להתנגד לזיהומים ולהתאושש מהר יותר כשאתה חולה.

לסיכום, יש הצדקה סבירה לשימוש בפרוביוטיקה כטיפול ב- IBD. אלטרנטיבה טיפולית אטרקטיבית היא להציע פרוביוטיקה בנוסף לפרביוטיקה, שהיא גישה טבעית לטיפול ב- IBD.

למרות שהסיבה המדויקת למחלות מעי דלקתיות (IBD) עדיין אינה ברורה

טיפולים שמטרתם לטפל בסימפטומים ללא שינויים פתופיזיולוגיים כלליים או ספציפיים עשויים להיות אחראים לתוצאות בינוניות או לא מספקות בפרקטיקה הקלינית. בנוסף, לרוב התרופות המשמשות לטיפול ב- IBD יש השפעות לא רצויות בטיפול ארוך טווח.

מבוסס על הרעיון שמחלה מבוססת על חוסר איזון או מתח בתודעת האדם האיורוודה

היא מערכת רפואית טבעית המקדמת התערבויות מסוימות באורח חיים וטיפולים טבעיים לשיקום האיזון בגוף, בנפש ובסביבה. טיפולים טבעיים אחרים כגון צמחי מרפא ותוספי תזונה הם צורות תקפות של טיפול ב- UC שרופאים יכולים לרשום. למרות שיש לזה השפעה חיובית כטיפול משלים בשילוב עם טיפול רפואי קונבנציונאלי, הוא לא אמור להחליף אותו בטיפול במחלות קשות.

אנו מראים שאפשר לעצור או להאט את העברת SARS-CoV-2 על ידי סגירת הפער בין טיפולים מתאימים ובין חיסונים זמינים על ידי שימוש נמרץ במוצרים טבעיים, צמחי מרפא ומניעה.
כדי לראות עוד פרטים מורחבים בתחום של טיפול טבעי במחלות כדאי לבדוק כאן: natural-medicine.co.il

תוכן עניינים

דילוג לתוכן