חתונה אזרחית בלרנקה

במקרה של ארץ המוצא של המבקש, אם המבקש לא חתם על אמנת האג משנת 1961, יש לאשר את תעודת הנישואין באותה מדינה על ידי משרד החוץ של ארץ המוצא של המבקש או על ידי השגרירות או הקונסוליה של המבקש ב. קַפרִיסִין. (5) אם הנישואין מתקיימים בין שני אזרחים קפריסאים (אזרח קפריסאי ואזרח האיחוד האירופי), יש להוציא תעודת אזרח קפריסאית על ידי המשרד המחוזי, ואילו אזרחי האיחוד האירופי אינם מחויבים לקבל אישור כזה מהרשויות הקפריסאיות.

 נישואין אזרחיים ברפובליקה של קפריסין חייבים להציג את תעודת הנישואין שלהם לרשויות המקומיות של השטח שבו הם מתגוררים

קצין הנישואין ישלח לאחר החתונה העתק מאושר של תעודת הנישואין שלך לשגרירות ארץ מולדתך בקפריסין. עליך לשלוח את המסמכים הדרושים לממשלת קפריסין תוך שלושה ימי עבודה ברורים מיום החתונה שלך.

אזרחים בריטים שחיים פחות משלוש שנים בקפריסין ומבקשים לחגוג נישואין אזרחיים ברפובליקה של קפריסין צריכים להציג תעודת רישום עם תלוש צהוב ותצהיר שהם לא נשואים

ביום הנישואין אמורים בני הזוג לפנות למשרד הרישום בשעה 900 בבוקר כדי להציג את המסמכים המקוריים ולהשלים את התרגום. לאחר הגעתם לקפריסין, עליהם ליצור קשר עם כומר הכנסייה שבו הם אמורים להינשא ולקבוע עמו פגישה כדי לדון בפרטי החתונה.

עם סיום הטקס יקבלו בני הזוג את תעודת החתונה המקורית בחתימתו של קצין החתונה האחראי

אם לבני הזוג יש סיבות מיוחדות לרצון להתחתן לפני תום תקופת המינימום של 15 ימים, הם יכולים להגיש בקשה להתחתן 2-3 ימים לפני או לפחות לאחר תום התקופה. במקרה זה, עליהם לחתום על הצהרת נישואין ולהיות נשואים תוך 15 יום ממועד הגשת הבקשה, לכל המאוחר שלושה חודשים לאחר הבקשה.

לאחר הנפקת תעודת הנישואין המקורית לבני הזוג

העתק שני יימסר לרשם להגשתו בתוך 7 ימים והעתק שלישי יירשם בפנקס העירוני. אם בני הזוג הם אזרחי מדינה זרה עם שגרירות או קונסוליה בקפריסין, קצין הנישואין ישלח העתק של תעודת הנישואין לשגרירות או לקונסוליה של אותה מדינה. כדי לאמת עותק אמיתי של תעודה זו, על בני הזוג להגיש בקשה למשרד הרישום העירוני בלרנקה.

שאר הליך הרישום לחתונה בלבנון זהה לחתונה אזרחית

אם זוג מאחל חתונה דתית, חלים אותן דרישות חוקיות ונהלים כמו לנישואין אזרחיים. על בעלי עניין להירשם במשרד הרישום על מנת לקבל הודעה על המסמכים שעליהם להגיש לחתונה האזרחית בקפריסין.
כדי לראות פרטים מורחבים בנושא של חתונה אזרחית בלרנקה מומלץ לגלוש לאתר free-wedding.info

לאחר הגשת המסמכים הנ"ל לקצין הנישואין בעירייה

תקבל אישור נישואין ביום הטקס האזרחי בקפריסין. יש להגיש את מסמכי המקור למשרד הרישום בטופס הבקשה על מנת לקבל את האישור המקביל לנישואין. יש להציג את תעודת הנישואין המקורית והמסמך המתורגם.

כדי לתת לבעל הנישואין את האישור לעיל, יש להוציא צו גירושין יחיד על ידי רשם משרד הפנים של ניקוסיה וכל הקפריסאים המעוניינים בנישואין אזרחיים רשאים להגיש הצהרת גירושין החתומה על ידי בית המשפט והמקור תעודת גירושין עם החותם הופכת למוחלטת. עבור זוגות חד מיניים בקפריסין, חתונה חד מינית היא הדרך היחידה להגיע לחתונה חוקית. אם בני זוג מנהלים את הנישואין האזרחיים לא במדינת מולדתם אלא בקפריסין או מחוץ לקפריסין, נישואיהם יוכרו במדינתם.

אלפי זוגות מבקרים בקפריסין מדי שנה

כדי להתחתן והם מרגישים שמחים לבחור את קפריסין לחתונתם. מדי שנה מאות זוגות ישראלים ולבנון מתחתנים בטקס אזרחי בישראל או בלבנון מכיוון שנישואים נחשבים חוקיים במדינות אחרות על פי אמנת האג. חתונות אזרחיות הן סוג החתונה החשוב ביותר לזוגות המגיעים לקפריסין מחוץ למדינה כדי להתחתן.

אנו כותבים שאותם דרישות חוק כמו לנישואין קודמים חלים גם במקרה של נישואין דתיים. למי שרוצה לערוך טקס דתי, היינו מייעצים להם לעשות זאת בנוסף לטקס כנסייה בטקס אזרחי אם אחד השותפים הוא אזרח שאינו אמריקאי אשר ביקש בעבר אשרת הגירה. נישואין בקפריסין רלוונטיים גם לזוגות המתכננים לעבור את התהליך שלב אחר שלב של לגליזציה של בן זוג זר בישראל.

זוגות רבים בוחרים בחתונות חוץ בקפריסין בשל מזג האוויר ונוף החוף היפה

הכנסייה הקתולית דורשת נישואין אזרחיים וכנסייתיים. עבור חתונות אורתודוקסיות, אנו גובים רק את דמי הניהול שלנו עבור הטקס האזרחי, הכוללים את רישוי החתונה, מינוי הכומר, הרישום בשגרירות לבנון, עלות הארמקס, זר הכלה, תמיכתנו. לחגיגת החתונה ולנישואות שלאחר מכן.

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן