חדשות שוק ההון ושערי מניות

ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס צנח שוב, והאריך את הפסדיו ביום שני, אך וולמארט עלתה וה- S & P 500 צבר 1.5 אחוזים. החוזים העתידיים על מניות בארה"ב נסחרו ביום שלישי גבוה יותר, כאשר דאו החוזים עתידיים נסחרים ב -223 נקודות. למרות שהמניות צנחו מעט החודש, הן עדיין עלו ב -44 סנט מאז נקודת השפל שלהן ב -23 במרץ השנה. דאו ג'ונס צנח ביותר מ -1,000 נקודות, או כ -3.6%, מאז תחילת השנה ונפל ביותר מ -10% מאז סוף מרץ.

זהו מאמר המשותף ברשת דאו ג'ונס ותראה מאמר בוול סטריט ג'ורנל שהתווסף לרשימה.

הדף סקירת שוק המניות מספק תמונת מצב של פעילות השוק הנוכחית כפי שהיא מוצגת כעת

תוכלו גם לקבל מידע על המניות הטובות ביותר שתוכלו לקנות ולצפות, כמו גם על מניות המסמנות אותות מכירה פוטנציאליים. בזמן שאתה נמצא בשווקים, עליך לצפות ב"התמונה הגדולה "לניתוח מפורט יותר של המניות. הוסף דף זה לסימניות כדי לקבל את החדשות האחרונות בשוק המניות שלך. כדי לגשת למציג החדשות של MarketWatch, סרוק את קטע החדשות בתפריט הדפדפן שלך ו"סרוק "לחדשות האחרונות ומחירי המניות.

עבור השווקים בארה"ב ובקנדה, יישומון זה מספק מידע על ענפי שוק המניות החשובים ביותר, המדורגים באחוזים מהשינוי הגבוה ביותר לשינוי הנמוך ביותר.

אלה דומים למגזרי ה- S&P

אך עוקבים אחר מדדים שונים, כגון ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס ומדד ה- Standard & Poor's 500. המניות אינן מוגבלות למדדי השוק העיקריים שנמצאים כמעט בכל מדד שוק המניות העיקרי, כולל ראסל 2000, מדד MSCI העולמי ואפילו במדד FTSE 100.

מדור שוקי WSJ באתר זה מכיל שוק המניות

חדשות וסטטיסטיקה ספציפיים, כולל סקר מניות וכלי מעקב אחר תיקי השקעות. האתר מציג רשימה מקיפה של מניות, אגרות חוב, סחורות ומכשירים פיננסיים אחרים. Finance, "שישודר בשידור חי ב- CNBC וב- TV18 ובאתר וול סטריט ג'ורנל.

שיאים ושפל חדשים כוללים רק מניות הנסחרות בבורסת ניו יורק (NYSE) ובנציבות ניירות ערך בארה"ב ( תמצאו נתונים שנאספו ממסוף BLOOMBERG

כמו גם נתונים ממקורות אחרים, כגון בלומברג, בלומברג ביזנסוויק וחדשות בלומברג. הם יכולים להשתמש בהם לחישוב תשואות השוק בזמן אמת – מדי יום, שבועי, חודשי ושנתי. על פי כתב העת וול סטריט ג'ורנל.

למחקר זה יש השלכות על מנהלי נכסים ומשקיעים מוסדיים המעוניינים בהפתעות בשוק ההון הסעודי. הם יוכלו לקבל החלטות השקעה טובות יותר וגם יהיו בעלי הבנה טובה יותר של ההשפעה של הכרזות הרווח על השוק ועל שוק המניות.

משאב מכובד זה של שוק המניות מספק חדשות מעודכנות של השוק והכלכלה

כמו גם כלים רבי עוצמה המאפשרים לך לבצע בדיקת נאותות משלך השקעות פוטנציאליות. מובילי שוק מדגישים את שוקי המניות שנבחרו שלהם, המדורגים לפי יחס המחיר לנפח הגבוה ביותר.

באתר CNBC Markets יש מידע רב

אך הוא גם מסכם חדשות ממקורות כמו רויטרס. MarketWatch היא חברת רשת דאו ג'ונס הוקמה הכוללת את וול סטריט ג'ורנל, בארונס וביג צ'ארץ. שוק הנישה של המגזין מתמקד בכתבי עת המכסים את נושאי ההשקעה והפנסיה ברשת דאו ג'ונס. Barron's הוא מוצר משפחתי נוסף של Dow Jones המתמקד בשירותים פיננסיים, ניהול השקעות, תכנון פיננסי ואסטרטגיית השקעה. שידור בלומברג מתעכב בדרך כלל ב 15 דקות, אך יש לו עומק מדהים של תוכן. בלומברג משרתת בעיקר מוסדות וול סטריט, שמשלמים הרבה כסף עבור מודיעין השוק המרכזי שמביאה בלומברג.

שוקי ההון נחשבים חלשים כאשר מחיר המניה משקף באופן מלא את נתוני השוק ההיסטורי ומחירי העבר

אך אינו מסוגל לחזות מחירים עתידיים. אם אין תשלום אגרות חוב סופי, המשקיעים מרוויחים עודפי רווחים מכללי המסחר על בסיס רווחי מחיר בעבר. שוק המניות הוא צורה חלשה של שוקי הון יעילים, שהם יעילים מכיוון שתזרים המזומנים המשולם לבעלי המניות אינו בטוח יחסית. כתוצאה מכך, היא נוטה להיות תנודתי יותר משווקים אחרים, כגון שוק האג"ח והמניות.

אם שוק המניות וכלכלת ארה"ב אינם מקושרים באופן מיידי

גאות עולה פירושה חדשות רעות עבור מניות פיננסיות. חדשות חיוביות והתלהבות ממניות יעלו את הערכת השווי שלהם וימזערו את הרווחים עבור מוכרים קצרים. אם לא, זה יעזור להניע משקיעים למניות, מכיוון שיש יתרונות מוגבלים בשוק האג"ח. אולם אם מחירי המניות יעלו, מוכרים קצרים ייאלצו לכסות את עמדותיהם, לקנות מניות נוספות ולמזער את הפסדיהם.
למידע מורחב בנושא של חדשות שוק ההון ושערי מניות וביג שוט באפשרותך לגשת לאתר bigshotnews.net

ניגוד לתרחיש זה לשוק ניירות הערך

שבו מחיר ניירות הערך מגיב מהר מאוד למידע חדש על ערכם. גוף מוחץ של עדויות אמפיריות מראה כי מחירי המניות מגיבים במהירות בכיוון הצפוי לשחרור המידע. המשקיעים מוערכים בחסר בחדשות הרווחים, אם כי הכרזות הרווח מניבות תשואות שונות הן בארה"ב והן בסין. תגובת יתר של המשקיעים לאותות SUE קיצוניים ניתן למצוא במגוון שווקים, כולל שוק המניות בארה"ב והשוק הסיני.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן