חדשות על השקעות בשוק ההון

לג'ים קרמר יש חלק גדול על משקיעים שהפכו למשקיעים קמעונאיים בשנה האחרונה. הגיע הזמן שתסיים את זמנך במניות שזה עתה עלו, ומוכן לחלוק את מחשבותיך על המצב הנוכחי של שוק המניות ועל עתיד שוקי ההון בכלל.

משאב מכובד זה של שוק המניות מספק חדשות שוק וכלכליות עדכניות

כמו גם כלים רבי עוצמה המאפשרים לך לבצע בדיקת נאותות משלך להשקעות פוטנציאליות. אתר זה כמובן ייתן לכם גישה לטרנדים ולמבחר השונות של המניות שתוכלו לשקול. למידע על כל קטגוריית נכסים, תוכלו למצוא קישורים למאמרים, תרשימים, גרפיקה ומידע שימושי אחר. גם אם אינכם אוהבים את כולם או זקוקים לסימניות, הנה רשימה מהירה של שוקי המניות הכוללים חדשות מהימים האחרונים ומצב השוק בכלל.

החלק WSJ שווקים באתר מכיל חדשות וסטטיסטיקה של שוק המניות

כולל סקר מניות וכלי מעקב אחר תיקי השקעות. יש מידע רב באתר CNBC Markets Market, אך גם חדשות ממקורות כמו רויטרס. פרסום זה שונה מהוול סטריט ג'ורנל בכך שהוא מתמקד יותר בשווקים פיננסיים, ולא בשוקי המניות בכלל. בארון'ס הוא תוצר של משפחת דאו ג'ונס, ושוק הנישה שלה הוא שהוא מתמקד במגזינים המכסים סוגיות השקעה ופרישה ברשת דאו ג'ונס.
לעוד פרטים אודות חדשות שוק ההון כדאי להעיף מבט ב- bigshotnews.net

שוקי הון המופעלים על ידי בורסות מוסדרות מכסים את שוקי המניות

אך גם שווקים בניירות ערך, סחורות וסחורות עם הכנסה קבועה. שוקי ההון מורכבים מהשוק הראשוני, בו מונפקות ונמכרות ניירות ערך חדשים, והשוק המשני, בו ניירות ערך שכבר הונפקו נסחרים למשקיעים. שוק הליבה של בלומברג הוא בורסת ניו יורק (NYSE) ורשות ניירות ערך בארה"ב (SEC), אך היא איננה בבעלות עצמאית או מוסדרת על ידי שוק פיננסי אחר.

המונח "שוק מניות" מתייחס לעיתים קרובות להתפתחות שוק המניות לאורך תקופת זמן

כגון חודש, שנה או שנה – עד לתאריך. חלק מהמשקיעים עוקבים אחר ביצועי המניות – ביצועי השוק על ידי התבוננות בביצועים של מניה בודדת או קבוצת מניות במהלך 12 החודשים האחרונים. מה שבטוח, יש מתאם בין מחיר המניה לשווי השוק שלה, אבל לפעמים צריך תובנות מעמיקות יותר. למידע נוסף על יסודות ההשקעה שלך בשוקי ההון בארה"ב, אנא צרו קשר עם צוות ההכנסה הקבועה שלנו.

קבוצת שוקי ההון (DCM) אחראית לייעץ למנפיקי אגרות חוב קונצרניות במימון מחדש של חוב קיים והדרכים הטובות ביותר למימונו מחדש לאור תנאי השוק הנוכחיים והסיכונים וההזדמנויות הפוטנציאליים בחוב הקיים והחדש

שווקים. שוקי המניות מסוכנים יותר משוקי האג"ח וקבוצת שוק ההון הגלובלית שלנו נמצאת בלב מערכת רגולציה עולמית המשתנה כל העת.

יועץ המניות של Rule Breakers מספק שתי המלצות חדשות למניות והקניות הטובות ביותר בכל חודש

האחד הוא BenzingaPro, שירות העברת הודעות בבורסה המספק לסוחרים פלטפורמה בה הם יכולים להשתמש ומידע שעוזר להם להשקיע היטב. הוא מנהל את הכספים שלו בשידור חי ב- CNBC (TV18) ומשתף את מחשבותיו על שווקים באתר משלו, בטוויטר ובפייסבוק.

זו בחירה טובה עבור משקיעים נלהבים המעוניינים ללמוד עוד על השקעות, שוק המניות וכספיך. לפני שתעשה זאת, חשוב שתלמד מה זה ואיך זה עובד, כמו גם את יסודות השוק.

אתר AlphaStreet הוא מקור נהדר למידע על השקעות בשוק ההון ואסטרטגיות השקעה. Seeking Alpha הוא אחד מאתרי ההשקעות הפופולאריים ביותר בארצות הברית והשני בגודלו באירופה.

שוקי ההון מאפשרים לחברות לגייס מימון לצמיחה

ולאפשר לסוחרים לקנות ולמכור מניות ואג"ח. הערעור על ההון הפרטי ברור מאליו: חברות יכולות להשיג את המימון הדרוש להן על ידי ביצוע מה שהם רואים מבלי שיצטרכו לענות לאנליסטים מציקים של וול סטריט. מצד שני, אומרים מומחים, מחקרים מראים כי רמות נמוכות של יכולת משקיעים אמורות לעודד משקיעים חדשים לפתוח חשבונות חייבים במס בפעם הראשונה בשנת 2020. זה יכול לעזור להרחיק את המשקיעים ממניות, מכיוון שיש מוגבלות יתרונות בשוק האג"ח.

אדריאנוס סוקר מחברת Sekuritas ציין כי משקיעים חדשים טרם חוו מחזור מלא בשוק המניות והוא הטיל ספק בכך שרבים מהם יישארו פעילים בשוק לאורך זמן

האריאנטו סיכם בתחזית אופטימית יותר ואמר כי נזילות השוק למשקיעים קמעונאיים תימשך כל עוד רבים מוכנים ויכולים לחוות את מחזור השוק המלא. לדבריו, רוב המשקיעים החדשים יותר (64%) לוקחים סיכון גבוה יותר על ידי שימוש בכספם לקרנות נאמנות מגוונות יותר.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן