השתלת שיניים בטורקיה

השתלות שיניים בטורקיה הן אחד הטיפולים הנבחרים ביותר בעולם לבריאות השיניים ובכך מייצגים את המהות של תיירות הרפואה. טורקיה היא הטיפול השני הפופולרי ביותר שנבחר בתדירות גבוהה לבעיות שיניים באירופה.

זה מניע תיירי רופאי שיניים להזמין תור במרפאות טורקיות ברמה עולמית

טיפולי שיניים והשתלות שיניים מבוקשים בטורקיה ומציעים לאלפי תיירים, כולל גרמנים, אפשרות לשלב הזדמנויות נופש אטרקטיביות עם טיפול השיניים הדרוש בטורקיה מדי שנה. מסיבה זו תוכלו למצוא חבילות רבות המציעות טיפולי שיניים ו / או השתלות שיניים בטורקיה, לצד שירותים נלווים. Este Care מציעה רשימה מקיפה של גורמים המשפיעים על הזכאות, כמו בחירת מרפאה וטכניקות נכונות, כמו גם עלות הטיפול. שתלים דנטליים מציעים איכות חיים גבוהה ולכן הם טיפול פופולרי. למעשה, חולים יכולים לבחור ממגוון מרכזי שיניים בטורקיה המציעים מגוון טיפולים, כמו רפואת שיניים, השתלות שיניים וכירורגיות שיניים. כפי שהוסבר לעיל, ניתן לקבל השתלת שיניים במחיר נמוך יותר מהמחיר שתשלם בבית, מה שהופך אותו לאחד משלושת העלויות המחיה הנמוכות ביותר.

במדינות כמו בריטניה ניתן להשיג השתלת שיניים במחיר שתל AAPS2000 ולקבל אותה במחצית עלות השתל

עלות השתלות שיניים מתחילה ב -400 ליש"ט והיא זהה לעלות השתלת שיניים בבריטניה או בארה"ב. במדינות כמו ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, עלות השתלות שיניים מתחילה בסביבות 200 דולר, החל מ -400 ליש"ט להשתלה ו -500 ליש"ט לניתוח שיניים.

שתלים דנטליים עולים בדרך כלל כ- 200 $ בבריטניה ובארה"ב, ומ- $ 500 בקנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וניו יורק. השתלות שיניים בטורקיה: השתלות שיניים מתחילות בדרך כלל בערך באותה עלות כמו השתלת שיניים בבריטניה או בארה"ב.

מחיר שתלים דנטליים בטורקיה קל יחסית לשלם מכיסם, ואתה יכול להכין אותם בעצמך אם אתה עושה זאת בעצמך. עליך לתקן כל שגיאה אם תציין את השתלת השיניים הזולה ביותר בטורקיה כמחיר זהה בבריטניה, אוסטרליה, ניו זילנד וניו יורק.

תגלה גם שיש אנשים שיש להם ציפויים והשתלות שיניים בטורקיה

אך מומלץ מאוד שלא לעשות זאת. אם ברצונך לקבל טיפול שיניים זול יותר בסביבת ביתך, יש לך אפשרות לקנות שתל דנטלי בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וניו יורק. מדינות אלה מציעות מגוון רחב של טיפולי שיניים, כגון סתימות שיניים, שתלים ורפואת שיניים.

מרפאות באנטליה

פתייה, איסטנבול ומרמריס כדי להבטיח לחולים את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר שיש. זהו המחקר הראשון על איכות ובטיחות השתלות שיניים בטורקיה ויעילותן. המטרה העיקרית של המחקר הייתה להעריך את בטיחות ואיכות רפואת השיניים במדינת טורקיה בכל הקשור לשימוש בשתלים וסתימות. בדיקות המטופלים נבדקו על ידי איגוד השיניים הטורקי, איגוד הרופאים הטורקי ומשרד הבריאות הטורקי.

משמעות הדבר

היא שעלות השתלות הפה תהיה גבוהה באופן בלתי צפוי וכי מספר גבוה של שתלים יוכנס מדי חודש כתוצאה מכך. במרפאות השיניים באנטליה, פתייה, איסטנבול ומרמריס כמו גם באיסטנבול היה האחוז הגבוה ביותר של חולים שעברו השתלת D בהשוואה לרוב המרפאות הקטנות יותר בטורקיה. בתורכיה, השתלות שיניים מלאות בפה עולות בין 1,000 ל -2,500 לירות (1.5 – 3,200 דולר). העלות תלויה גם בכמות ובסוג השתלות השיניים הנדרשות (למשל, להשתלות עצם נדרשים הליכים נוספים).

אם יש לך מצבים כאלה, זה הזמן הנכון לבצע השתלת שיניים בטורקיה. בנוסף לתכנון הטיול שלך, עליך להיות מודע לסיכונים הכרוכים בשכחה ובשכחת השתלת השיניים שלך באיסטנבול, טורקיה.

תלוי בסוג השתלת השיניים ובטיפול ההכנה הדרוש לך

תצטרך לערוך שניים או שלושה ביקורים לכל שתל. לשתלים מותקנים כתמי שתל, השתלות שיניים וגשרים והטיפול הסתיים. אורחים שאינם טורקים צריכים לפנות אלינו לקבלת מידע אודות השימוש בשתלים דנטליים להבטחת אשרת תותבת נשלפת.

אם ברצונך לדעת מידע נוסף על השתלות שיניים בטורקיה או שיש לך שאלות נוספות לגבי המחירים

אנו מציעים לך ייעוץ חינם באמצעות WhatsApp. אם אתם מתכננים לחיות כגולים ורוצים השתלת שיניים מסודרת מאוד באיסטנבול, טורקיה, אנו ממליצים לכם לבקר במרפאת שיניים ד. קחו את הזמן וגלו את האפשרויות הרפואיות, הנסיעות והפיננסיות שלכם לפני שאתם נוסעים לאנקרה. , איסטנבול וטורקיה לקבל השתלות שיניים בעלות נמוכה. אל תשכח ליצור איתנו קשר אם התחשב בדנטסור טורקיה כפתרון אפשרי לטיפול שיניים או לבעיות רפואיות או כלכליות אחרות.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן