השכרת ציוד לאירועים במרכז

חברת עידנ'ס הוא המקור הישיר לכל צרכי השכרת המסיבות ותכנון האירועים שלכם. ל- עידנ'ס יש אפשרות להשכרת מסיבות בודדות ותכנון אירועים מלא לכל הגדלים, בין אם התוכניות שלכם הן מסיבה קטנה בחצר האחורית, אירוע חברה גדול או קרנבל בכל גודל. השכרת אירועים עם תשוקה להפוך את התכנון שלכם לנוח הם , המציעים ציוד מסיבות לכל אירוע.
למידע נוסף אודות השכרת ציוד לאירועים במרכז ניתן לבקר ב- idans.co.il

בין אם קבלת פנים לחתונה

ציוד לחתונה, ציוד לבר מצווה, ציוד לבת מצווה, אירוע חברה, מסיבת נושא, מסיבת שכונה, מסיבת יום הולדת או מסיבת סיום בחצר האחורית, אתה עם שירות ההשכרה שלך במקום הנכון. יועצי השכרת מרכז מסיבות מחויבים להפוך את האירועים שלכם למרגשים וייחודיים לכל אירוע. רחבות הריקודים, האוהלים והצמרות שלנו הופכים את המסיבה, החתונה או האירוע המיוחד שלכם להצלחה.

עידנ'ס

שהוקמה לנפי 15 שנה, החלה כחברה להשכרת אטרקציות לאירועים, והתפתחה לחברת השכרת אירועים בשירות מלא רב-מקומי. ממפגשים קטנים וחתונות ועד לאירועי חברה גדולים, ב- One Stop Events Rentals יש כל מה שאתה צריך כדי לגרום לאירוע החלום שלך לקרות. אנו ממוקמים במרכז הארץ ויכולים לספק ציוד וחלקים למסיבות ברחבי העיר והמשאיות שלנו מכסות ישראל וחלקיה.

בנוסף למגוון ציוד לאירועים

צוות ניהול המתקנים ישמח גם להשכיר עבורך פריטים מיוחדים כגון צינורות, וילונות, כסאות מיוחדים, שולחנות ובמות. בין אם אתם זקוקים לכמות נכונה של מפות, מקומות ישיבה, סכו"ם או כל דבר אחר, Diamond Events תספק לכם את כל מקומות הלינה ליום המסיבה שלכם ותאסוף אותם עבורכם. מהיום שבו אתה רואה באתר את המוצרים והשירותים להשכרה שלנו, מבצע הזמנה או עובד עם יועץ לאירועים,התקשר, שלח דוא"ל או אינטראקציה וירטואלית, בקר באולם התצוגה שלנו.

בנוסף לשירותי האירוע

הנהלת המתקן מחזיקה ומחזיקה מגוון חומרי השכרה הקשורים לאירועים. יש לנו מבחר מגוון של מוצרי השכרה באיכות גבוהה לאירועים הזמינים בכל זמן בספקטרום התקציב. החיים עוסקים בחגיגה, ומסיבת מרכז מוקדשת לעזור לך לחגוג את האירועים הבלתי נשכחים שלך.

להלן רשימה של מגוון חומרי השכרה הקשורים לאירועים

עלויות ההשכרה האישיות שלהם והמספר המשוער של הפריטים שיש לנו. חבר בצוות עידנ'ס ישמח להציע לכם הצעה לבחירת השכירות שלכם. בחירת הציוד שלך לכל דבר, החל ממסיבת יום הולדת הרים ועד יום ארגון.

יש מחסן כללי עם מגוון רחב של כלים וציוד. הלקוחות אחראים על הבאת הציוד שלהם לגרירה מהשכירות.

עידנ'ס מתמחה ביצירת הרקע המושלם לאירוע שלך. המרכז הוא חובה לכל מי שמחפש רקע נהדר לאירוע.

אנו לוקחים את הזמן הדרוש לך

כדי להסביר את האפשרויות שלך ולבחון את חלופות ההשכרה שלך. צוות מערכת ההפעלה ישלח אימייל עם קישורים לדרישות האבטחה והמחלקה בעת איסוף קרון נסיעות להשכרה. שולחנות וכיסאות כלולים בהצעת הבמה והעיצוב הפנימי שלנו.

אם אתה צריך להתאים רכב לאסוף עצמאית מוצרים שהשכרת התייעץ איתנו לגבי גודל הציוד שהזמנת 

מפות

מפיות, שולחנות, חצאיות, כיסאות, שמיכות, אבנים ועוד. שטח זה מציע אתרי הפקה לצילומי תמונות, ראיונות סרטים, פרסומות, הפקות עסקיות מקוונות, צילומים ועוד. רהיטים מעודכנים שנבחרו בעבודת יד המתאימים לחדר מוזמנים לסדר מחדש את סידורי הייצור שלכם.

היה סמוך ובטוח שאנקוט בכל אמצעי הזהירות האפשריים על מנת להבטיח את בטיחותך. כל דבר המאוחסן יותר מיום אחד כפוף לדמי אחסון. אנו לא נוקטים באמצעי זהירות היגייניים נוספים לאורחינו, לשכני הסטודיו או לכל אחד אחר במרכז.

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן