הפקת סרטוני תלת מימד

בואו נלמד עוד על האופן בו יהפקת תוספים חזותיים מעצבים לנו את העסק. נציג כמה הפקות של סרטי תלת מימד, פה נספר כיצד יצרנו את הפקת סרטוני ההסבר המונפשים האחרונים שלנו.

בהתאם להיקף הדרישות

חברת הפקת וידאו מנוסה תוכל ליצור אנימציה שתציג את המוצר באופן שהקהל ימצא את זה מושך את העין ושובה לב. סרטון אנימציה תלת מימד אחד לדוגמא הוא הראשון מסוגו בעולם ומציג שבב מחשב המיוצר בטכנולוגיית הייצור המובילה בעולם של 22 ננומטר. זה נותן לנו מבט מקרוב על תהליך הבטחת אבטחת האספקה ותהליך הייצור עצמו.

תלוי עם מי אתם יוצרים קשר ליצירת האנימציה התלת ממדית, אנימטורים יכולים להשתמש במגוון תוכנות למשימה זו.
כדי לקרוא עוד אודות הפקת סרטוני תלת מימד מומלץ לגשת לאתר dnamedia.co.il

אם אתה מוכן ליצור את הסרטון הבא שלך ורוצה לתבל אותו מעט

אנחנו בDNAMEDIA יוצרים סרטוני תלת מימד הסברתיים ושיווקים ולכל נושא שתצטרכו , עכשיו אתה בטח שואל את עצמך כיצד תוכל להשתמש באנימציות דו-ממדיות או בתלת-מימד בסרטון שלך כדי לשתף את המסר שלך. אם אתה בתהליך של שילוב של אנימציות בתלת מימד בסרטון הארגוני הבא שלך, או אם אתה רוצה לדבר על מה אנימטורים ומותגים יכולים להשיג בטכנולוגיה זו – כאן תלמד כיצד ליצור אנימציה תלת מימד ומה לחפש בחברה שיוצרת תמונות תלת מימד מאפס אם ברצונך ליצור אותן עבור החברה שלך.

תלמד כיצד להעמיד מצלמה פשוטה וכיצד להציג את הסרטון המוגמר לאחר ההפקה.

כשהלכת לקולנוע בילדותך לצפות בסרט אנימציה

החוויה היא עשירה מאוד מבחינה ויזואלית מכיוון שאתה יכול לראות את גרסת התלת מימד של הסרט. כשמדובר בסרטוני אנימציה תלת ממדיים המציגים הכל בסביבת תלת מימד נרטיבית יותר. לפעמים זה לא רלוונטי להשתמש באנימציות תלת מימד, אבל אם אתה משהו שאתה רוצה לשלב בסרטון או באתר או להשתמש בו במצגת הארגונית שלך באופן כללי, כדאי ללמוד את היסודות של אנימציה תלת ממדית.

ניתן גם לכבות את אפשרות התלת-ממד או להשתמש בשיטה אחרת לעשות זאת בצורה מסורתית יותר, כגון וידאו או דף אינטרנט. ניתן להשתמש בשיטה זו אם הצופה לא יוכל לראות אותה או שאין לו משקפיים, אך ניתן גם להפעיל או לכבות אותה.

קראתי סרטון שאינו חדש, אך מפספס קטע מרכזי בנושא עיבוד, אך אוכל לחזור אליו בעתיד.

יש הרבה דברים שאתה אולי לא יודע על אנימציה בתלת מימד

אבל אני אכיר לך עוד כמה בנושא. אני יוצר אנימציות ומוק-אפים פשוטים כדי להבין טוב יותר את תהליך האנימציה ושלבי תהליך ההפקה השונים. צור אלמנטים לצינור רכיבי VFX, צור אנימציות לכל שלב וכו '

בדיוק כמו אנימציה מסורתית

המטרה של אנימציה תלת ממדית היא לגרום לתמונות להופיע על המסך כאילו הן זזות בפועל, כאשר במציאות הם רק תמונות עוקבות, המוצגות ברצף מהיר מאוד. למרות שאני לא מסביר כאן את כל הפרטים של סרטים תלת מימדיים, ברצוני להדגיש שזה לא כל כך קשה כמו שזה נראה. בדומה לסרטון שלמעלה, הצגת אנימציה בתלת מימד אינה סוף הפרויקט, אלא תהליך שיש להשלים בכדי לייצג את הפלט הסופי של התהליך. זהו השלב הראשון בתהליך הייצור והשלב האחרון לפני סיומו.

הפקת סרטון אנימציה או סרט עלילתי תלת-ממדי

היא מטבעה התחייבות מורכבת וגוזלת זמן, ובדרך כלל יש לסמן רשימה ארוכה של משימות. זה תלוי בגודל אולפן האנימציה המעורב ובמספר המעורבים, כמו גם בידע הטכני, אך בדרך כלל יש לעסוק לפחות שלושה או ארבעה אנשים, בדרך כלל במאי, מפיק, אנימטור וסופר. לייצר אותו. בנוסף, הזמן הדרוש להפקת אנימציה דו-ממדית או סדרת אנימציה בתלת-ממד של סרטונים או תכונות משתנה מאולפן לאולפן.

בשלב זה, כל האלמנטים הוויזואליים של האנימציה התלת ממדית מועברים לצוות אמנים ייעודי. אם תיצמדו לשיטה זו, תיצרו סרטון או סרט עלילתי איכותי, אך הוא לא בהכרח מוצלח.

היתרונות של סרטי אנימציה וסרטונים בשידור חי הם שהם יוצרים סרטון תלת מימד באיכות גבוהה או סרט עלילתי עבור המוצר או הסרטון של החברה שלך

אם ברצונך לשלב אנימציות תלת מימד במוצרים ובסרטונים הארגוניים שלך, עליך לכלול כלים שיכולים למנוע הרבה מהבלאגן באנימציה תלת ממדית.

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן