הפעלות ספורט לילדים

ילדים בכל הגילאים נוטים להרוויח ביותר מפעילויות המסייעות בבניית מיומנויות מוטוריות בסיסיות. לרוב הילדים בבית הספר היסודי (גילאי 6-7) יש תיאום גופני, טווח קשב ויכולת להבין את הכללים הדרושים להשתתפות בספורט מאורגן. אם תלמדו את ילדיכם את אהבת הכושר והכיף בפעילות גופנית בגיל צעיר, זה יעזור להם לצמוח למבוגרים בריאים.

ספורט ופעילות גופנית צריכים להיות בעדיפות משפחתית מכיוון שהם מהווים בסיס איתן לחיים בריאים לילדים ולהורים

על ידי קידום פעילויות ספורט ואירועים באורחות חייהם של ילדים, תוכלו לגדל ילד בריא בראש פעיל. אחת המטרות החשובות ביותר היא למצוא פעילות גופנית וספורט שיהנו לילדים שלכם ולעודד אותם להישאר פעילים וכשירים לחיים.
למידע נוסף על הפעלות ספורט לילדים מומלץ להעיף מבט ב- bjump.co.il

למרות שחשוב לפנות זמן לזמני משחק לא מובנים ופעילים

חשוב גם שתהיה לך גישה להרבה פעילויות מהנות ופשוטות שעוזרות לילדים בגילאי 2 עד 4 לפעול ולפתח מיומנויות במגוון דרכים. . אין זה נדיר שילדים בקבוצת גיל זו מתוסכלים מספורט אתגרי ורוצים להפסיק, ולכן חשוב לסייע להם בבחירת פעילויות המתאימות להם. בחירה בפעילויות שאינן הולמות את גילן ויכולותיהן יכולות להוביל לשעמום ולאובדן עניין.

בעזרת הקוראים התושבים שלנו

ריכזנו 15 מהפעילויות הפנימיות האהובות עלינו לילדים לשחק ולהישאר פעילים. פעילויות ספורט לילדים הן המשאב המקוון שלכם לפעילויות מהנות ופעילות עם ילדים בכל הגילאים. רשימה זו של 49 פעילויות מהנות לילדים היא המבוא האולטימטיבי לתאריכי משחק בבית או בטיפול בילדים, בין אם בבוקר או אחר הצהריים למטפלים.

ילדים בכל הגילאים צריכים שעות של פעילות בינונית עד נמרצת מדי יום

כדי להישאר בכושר ובריא. פעילות גופנית מהנה לילדים בגיל בית הספר, אך היא גם חשובה. פעילויות ספורט ומשחקים לילדים מהווים מקור לפיתוח הכישורים הנמצאים בכל מקום הדרושים לתמיכה בהם לאורך כל חייהם.

ילדים ומתבגרים מעל גיל 6 צריכים לפחות 60 דקות של פעילות גופנית ביום ולפחות כמה ימים בשבוע

כדי לחזק את העצמות והשרירים באמצעות פעילות גופנית. ספורט קבוצתי עשוי לעולם לא לתת השראה לילדכם, אך ישנם ילדים רבים שיכולים לבצע את הפעילות הגופנית המומלצת של 60 דקות או יותר ביום.

לא כל ילד יכול להצטרף לצוות

אך ישנן עוד המון פעילויות שילדים יכולים להתערב בהן. הילד שלך יכול לקבל מספיק פעילויות יומיומיות באמצעות ספורט ופעילויות חוץ-לימודיות כל עוד הן מתאימות ללוח הזמנים ולתקציב שלך. . תן לילד שלך מספיק זמן להיות פעיל באמצעות פעילויות מובנות כגון ספורט מאורגן ופעילויות לא מובנות כגון משחק במגרש המשחקים.

סביר להניח שילדך יראה העדפה טבעית לפעילויות ספורט מסוימות. רופא הילדים שלך יכול לעזור לך ולילדך לקבוע אילו פעילויות ספורט מתאימות לו ביותר.

לא כל ילד רוצה להתאמן

אבל יוגה לילדים יכולה להיות רעיון טוב להישאר פעיל ובריא. השתתפות בפעילות גופנית וספורט מעודדת ילדים אינטראקציה עם אנשים בכל הרמות. ספורט יכול גם לסייע לילדים כיום להיות מודעים יותר לכך שפעילות אנטי חברתית כגון עישון, סמים והסכנות של מדיה חברתית עלולה להשפיע קטסטרופלית על הביצועים הגופניים שלהם.

ישנן עדויות רבות לכך שעידוד ילדים לעסוק בפעילויות הדורשות מאמץ גופני מועיל להתפתחותם

מכיוון שקנדה קיבלה D עבור פעילות גופנית בדוח ההשתתפות לחיים פעילים ובשמנת יתר על ידי בית החולים לילדים בקבוצת המחקר של מכון המחקר במזרח אונטריו, זו השנה השלישית ברציפות, חשוב לעודד את ילדינו לכלול פיזית פעילות ליום שלהם.

ספורט משתנה

היא תכנית אימונים צעירה המתמקדת בהכרת ילדים לספורט מובנה ומאורגן לפיתוח כישורים פיזיים וחברתיים ולבניית ביטחון עצמי מלכתחילה. לדוגמה, ילדים בגילאי 7-8 אולי אינם מוכנים להרמת משקולות או ריצות 3 קילומטרים, אך כדורגל, רכיבה על אופניים ושחייה הם פעילויות נהדרות לילדים בכל הגילאים.

פעילות גופנית יומית כוללת משחקים בחינם

ספורט, תחבורה (טיולים ורכיבה על אופניים), בילוי וחינוך גופני. אם ילדכם מרגיש בנוח עם פעילות גופנית, הוא יכול להגדיל את משך הזמן שהוא עושה, כמו גם את התדירות והעוצמה של הפעילות. פעילויות המחזקות את השרירים והעצמות כוללות קפיצות חבלים, ריצה וספורט כגון טניס וכדורסל.

ילדים הסובלים מעודף משקל עלולים להיות מהססים להתאמן; ילדים הסובלים מאסטמה

למשל, עשויים להרגיש פחות בנוח לעסוק בספורט הדורש כמות אנרגיה קצרה, כגון בייסבול, כדורגל, התעמלות, גולף ואירועי מסלול ושדה קצרים. ילדים שחוששים מכדורים או ילדים שאינם אוהבים כדור סופט או כדורעף יכולים ליהנות מפעילויות כגון ריצה. פעילויות פנאי שילדים יכולים לעשות כשהם נשארים לנפשם: לירות בחישוקים, לרכוב על אופניים, לשחק כדור שוט, לשחק את היום, לקפוץ חבל ולרקוד.

הליכה אולי לא נשמעת כמו ספורט, אך היא מדורגת כאחת הפעילויות הגופניות הטובות ביותר שיש לעודד ילדים לעשות. מפגשי בריכה תופסים כל שריר בגוף ומהווים פעילות אירובית מבריקה בכדי לגרום ללב ילדיכם לשאוב.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן