ההבדל בין דרום טנריף לצפון טנריף

למרות שהפער בין צפון לדרום הוא ויכוח מוזר בין השניים, אתה עדיין יכול לבקר בטנריף ולהפיק את המרב מיופיו הטבעי. מדריך זה לאזורים המרתקים של האי מדגיש ערים כגון Icod de los Vinos, Garachico ו- La Orotava וכן את האטרקציות הטבעיות המרהיבות של הפארק הלאומי טיידה בצפון טנריף ויער הגשם של אנאגה ומפיקים כמה מהיינות הטעימים ביותר של האי. . הוא גם מדגיש את החלק הצפוני ביותר של האי, כולל את מקומות הביקור בצפון והיכן להישאר באי.

החלק הדרומי של האי טנריף

שאליו משתייכים לוס כריסטיאנוס ולאס אמריקה, מאוכלס מאוד בתיירים. בצפון במקומות כמו פוארטו לה קרוז קל למצוא תיירים רבים, אך קל גם ללמוד את התרבות ואנשי האיים, והאי מסונכרן באופן מושלם עם התרבות של כל מקום, כך שהוא לא אבוד על התיירים וכולם מרגישים בנוח ורצוי. בעוד שבדרום המדינה יש אתרי תיירות, מועדוני חוף ומתקני ספורט ימי, הצפון פחות מפותח ומרגיש יותר בתולי.

רוב המבקרים בטנריף

השנייה בגודלה באיים הקנריים, מבקרים בחופים בדרום בגלל האטרקציות הרבות של האי, אך מספר רב של אנשים לעולם לא עוזב את האזורים הללו. לוס כריסטיאנוס היא עיירה תוססת עם חופים יפים ונמל שוקק שאפשר להגיע אליו מדרום האיים ומשם אפשר לצאת לטיולים ליעדים שונים. רוב אזורי התיירות של האי הדרומי פתוחים כל השנה כאשר מזג האוויר נעים, ותוכל להפיק את המרב מהאקלים הסובטרופי של האיים.
לעוד מידע על דרום טנריף או צפון טנריף וההבדל בין דרום טנריף לצפון טנריף נא לבקר ב- xn--debcunx.co.il

למרות שנהוג לנסוע במטוס לטנריף

לאי יש שני שדות תעופה בינלאומיים, אחד בצפון ואחד בדרום. לנזרוטה ממוקמת בצפון מזרח האיים הקנריים וניתן להגיע אליה במעבורת משדה התעופה הבינלאומי של הבירה Arrecife ומהאיים האחרים Gran Canaria ו- Fuerteventura. סהרה המערבית היא האי הגדול והמאוכלס בעולם, אך יש הבדל גדול בין הצפון לדרום.

בטנריף יש 6,714 קילומטרים של חופים, כמו זה באל מדנו, שעולה על האי פוארטוונטורה מבחינה זו. לעומת זאת, הדרום והצפון של האי ירוקים ומעוננים. לטנריף יש גם שני שדות תעופה בינלאומיים, אחד בדרום ואחד בצפון.

טנריף

היא הגדולה מבין האיים הקנריים והאקלים לאורך החוף מתון ושטוף שמש במשך רוב השנה עם מעט מאוד גשם מאוקטובר עד מרץ. האזורים הפחות סוערים נמצאים לאורך החוף הדרום מערבי (ראו פלאייה דה סן חואן, קוסטה אדחה, פליי דה לוס כריסטיאנוס ופלאיה לאס אמריקה), אך הודות להרים המגינים על החוף מרוחות צפון מערב וצפון מזרח (ראו להלן), הטמפרטורות נוטות להישאר מעל הממוצע מדצמבר עד מרץ, עם שיאים של 20 מעלות צלזיוס. בדרום טנריף יש יותר שעות אור ויותר גשמים, בעוד האווירה בצפון לחה יותר.

לאיי הצפון והדרום יש מאפיינים אקלימיים שונים בשל אפקט צל הגשם. כמות המשקעים הממוצעת. מדרום לה לגונה נמצא המדרון הצפוני של האי טנריף, רטוב באורך 1,000 מטרים ומכוסה ביערות.

כולנו יודעים מה אנחנו יכולים להגיד על מזג האוויר באי: יש וריאציות פנטסטיות, כשהצפון רטוב יותר מהדרום. שאל את כל מי שיודע משהו והם יגידו לך את ההבדל הגדול ביותר בין טנריף הצפוני לדרום.

אם אתה מגיע לטנריף במצב הרוח של המסיבה

הרבה תלוי בסוג המסיבה שאתה רוצה לחגוג בדרום או בצפון האי, אבל שניהם מומלצים ביותר. קוסטה אדג'ה הוא אחד ממרכזי התיירות הפופולריים ביותר בדרום ואחד האזורים הטובים ביותר באי אם רק רוצים ליהנות מהחופים הטובים ביותר של טנריף במהלך היום ומהמועדונים והברים רבים עם אווירה תוססת בערב, כגון כמו בר החוף של הקוף. זהו אתר נופש תוסס בדרום ואחד המקומות הטובים ביותר לשהות עם המשפחה באיים.

בקיץ אם אתה רוצה להימלט מהאקלים החם בדרום האי

פוארטו לה קרוז בחוף הצפון מערבי היא הבחירה המושלמת. אתר הנופש ידוע יותר כאתר התיירות העיקרי של טנריף בצפון חצי האי מאשר בדרום ונועד להציע למבקרים חווית אי קנרית אותנטית. למרות ש Te Teira נמצאת בצפון טנריף, יש לה נוף יפה של ההרים וטמפרטורות טובות יותר בחודשי הקיץ כאשר יכול להתחמם מאוד בחצי האי בדרום.

לא ניתן לקרוא לטיידה הצפונית של טנריף

מכיוון שהיא חולשת על קו הרקיע בדרום ובמערב האי. זה מדגיש את המאפיינים של האי טנריף בדרום, שלא ניתן להשוות עם החלק הדרומי או הצפוני. אם תעזוב את התחבורה שלך מאותו כביש ותסע בכביש המהיר מצפון לדרום, תראה שטנריף נראית כמו שני איים שונים.

עם האקלים החם יותר

ההתמקדות הראשונה בפוארטו דה לה קרוז ובאטרקציות של ואלה דה לה אורוטבה, ואחריה קידום החוף שטוף השמש בשנות השמונים, נפתחה תנופת תיירות בדרום טנריף. אזור טנריף מקיזו דה טנו, מקיזו דה אנאגה ואזור מקיזודה אדג'ה הוא קבוצה של שלושה איים נפרדים הממוקמים במערב הקיצוני ובמזרח האי.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן