האם קמגרה באמת עושה את העבודה?

מחקר חדש מצא כי תרופת העוצמה ויאגרה מעלה את רמת החיים של נשים הנוטלות אותה יותר מגברים. כעת מדענים אומרים כי הגלולה לבעיות בזקפה אינה טובה לחיי המין שלך. הטיפול הופך לפופולרי, במיוחד ברשת, ואנחנו שרים עליו שיר הלל. Kamagra עובד, אבל זה עובד, על פי דו"ח חדש של מינהל המזון והתרופות האמריקני.

באופן זה

ויאגרה עובדת על ידי עזרה לגברים עם תפקוד לקוי של הפין כדי לשפר את תגובת הזקפה שלהם כאשר הם כבר מגורה. האנזים מעוכב וכלי הדם של הפין מתרחבים, מה שמוביל לזקפה חלקה לאורך זמן. המשמעות היא שעליך ליטול ויאגרה או לויטרה לפחות שעה אחת לפני שתעסוק בפעילות מינית בכדי לגרום לה לעבוד. סיאליס לוקח שעתיים לעבודה ונמשך עד 48 שעות, לב עובד כשעה, אך רק במחצית השנייה של היום, על פי ה- FDA.

אם ויאגרה לא חותכת אותה, אתה יכול לנסות מעכב PDE5, אך אל תצפה לתוצאות של כוכב רוק.

שוחח עם הרופא שלך על רשימה מקיפה של תופעות לוואי של ויאגרה וגלה יותר אם זה מתאים לך

כמה זמן ייקח לטבליות קמגרה באזור התרופות ED לחולל ניסים לטיפול בבעיות שזוהו כבעיות בזקפה? סילדנאפיל וויאגרה לא פועלות לבעיות בזקפה, אילו אפשרויות טיפול אחרות יש?

קמגרה אמורה להיות דומה לוויאגרה

אך קנייה באתרים ימיים היא סיכון מיותר ולמרות שהיא זמינה בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ומדינות אחרות, יש לקחת בחשבון דברים. למרות שאומרים כי קמגרה דומה מאוד לויאגרה מבחינת ההשפעות שלה על תפקוד לקוי של זיקפה, אינך יכול לקחת אותה 100 מ"ג בעבודה. למרות ש- Kamaguar ככל הנראה הוא אותו סוג של תרופות כמו ויאגרה (100 מ"ג / ד"ל) וסילדנאפיל (200 מ"ג), אין שום הוכחה שהיא עובדת טוב או אפילו טוב יותר מכל אחת מהתרופות הללו. למרות שאומרים על קמגה שהוא "דומה מאוד" או "דומה" לוויאגוארדיה, זה לא, למעשה, רכישת אתר offshore הוא עוד סיכון גדול ומיותר.

הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה מרוויח מנטילת תרופת נגד זיקפה כגון ויאגרה היא להתייעץ עם הרופא שלך. למרות שזה עשוי להיות מפתה לקנות אותו ללא מרשם ממקור זול באינטרנט, לא כדאי לעשות זאת.

קנו תרופות כמו סילדנאפיל, ויאגרה וסיאליס לאחר שסיימתם שאלון רפואי קצר כדי שהרופא שלכם יוכל להבטיח שהטיפול שלכם יהיה בטוח ויעיל. כדורי ED טבעיים הנרכשים לעיתים קרובות כויאגרה גנרית, Cialsis ו- Tadalafils וכן כתרופות מרשם.

הסילדאפיל ציטרט הגנרי הטוב ביותר יכול לתת הכי טוב לרמזים הגנריים של סילדנאפיל ציטרטים מדוע גברים ונשים עשויים להשתתף קודם

אך נשים אף פעם לא. קמגרה קמגרה זולה שנרכשה עם SILDENafils ו- Citrated או בלעדיה היא שהיא תומכת בלורה. באופן מקוון, במקום בו קניתי אותו, אי אפשר לטעון את הצהרת העובדה הזו על הנייר, והיא גם לא יכולה להצביע מדוע איש או אישה לעולם לא ישתתפו באירוע הראשון.

תגלה שאין שום עדות לכך שכדורי טסטוסטרון מחזירים את אותן רמות הטסטוסטרון אצל גברים כמו אצל נשים. זה נותן להם תחושת ביטחון עצמי – ביטחון עצמי ורצון לחיים טובים יותר עבורם וילדיהם.

אי סדרים פיזיים הם

עם זאת, הגורם העיקרי לתפקוד לקוי של זיקפה, ולא ניתן להתעלם מפחד במה ועייפות. למעשה, גברים הנוטלים ויאגרה עדיין סובלים מבעיות בתפקוד זיקפה, כגון זקפות, בעיות זיקפה או בעיות זקפה, גם לאחר נטילת התרופה. אם אתה מתקשה להשיג זקפה ולשמור עליה בזמן שאתה משתמש בוויאגרה למטרות בילוי, אתה עלול לגלות שהיא כבר לא עובדת. יש בחורים כמו ברנט שיש להם בעיות פיזיות להשיג ולזקוף זקפה בעצם זורקים את הכסף שלהם איתו ", אומר ברנט. הם נקבעים עם מרחיבי כלי דם אשר דוחפים את הפרעת הדם ומגבירים את זרימת הדם לרקמת הזקפה, מה שעובד, אבל רק בשביל זמן קצר.

ויאגרה

סיאליס, סטנדרה ולויטרה מנסים לעורר את זרימת הדם הרגילה לפין על ידי הרפיית עורקי הפין. אם תפקוד לקוי של זיקפה נגרם על ידי מצב בסיסי המשפיע על זרימת הדם והעניין במין הוא סיכוי טוב שוויאגרה ותרופות אחרות ל- ED אינן יעילות. אך אם כן, תוכלו לוודא כי הפין שלכם נשמר זקוף לחלוטין בעזרת ויאגרה או טיפולים אחרים.

ג'מפי אוראלי של קמגרה

הוא מוצר כזה, שאינו מאושר בארה"ב, אך עשוי להכיל את אותו חומר פעיל כמו ויאגרה ותרופות אחרות ל- ED. הגרסה האמיתית, האמיתית של קמגרה מכילה סילדנאפיל ציטראט, שהוא למעשה אותו מרכיב פעיל, או "ac מרכיב tive "הכלול בוויאגרה וב- Viaguarda Connect. Vardenafils הנמכרים בשמות המותג לויטרה או סטאקסין מכילים גם ציטרטים SILDENAFIL, אך פועלים באותה צורה כמו ויאגרה. ולבסוף, יש להם פרופיל דומה מאוד לסילדאפטיל, כך שזה פשוט שילוב של שני חומרים פעילים שונים, האחד לבעיות בזקפה והשני לזקפות רגילות.
למידע נוסף בתחום של האם קמגרה באמת עושה את העבודה? כדאי לגשת לאתר

תוכן עניינים

דילוג לתוכן