ברים בתל אביב

תמיד קורה משהו מעניין ומהנה בתל אביב, ואני מודיע לך על הדברים הטובים ביותר שקורים בתל אביב ובסביבתה כמעט כל יום.

בעוד העיר מלאה ביעדי חיי לילה גדולים כמו ברים ומועדונים

חיי הלילה האמיתיים בתל אביב מוסתרים בפינות נסתרות של המדינה. למרות שיש בערבים כמה היברידיות, הן הבר והן סצנת המועדונים הם אינטל. אביב נפרדים. רובם נשארים פתוחים כל הלילה, בעוד שחלק מהמועדונים נשארים פתוחים עד שעות הבוקר המוקדמות.

חיי הלילה האמיתיים של תל אביב מתחילים בשעה 3:00 לפנות בוקר

שבהחלט לא מאחרים בסטנדרטים של תל אביב, אך רבים ייפגשו לשתות מיד לאחר העבודה. כמה ברים שעושים happy hour יכולים להצטופף בסביבות השעה 7 בערב, וברים בדרך כלל מתחילים להתמלא בסביבות 11 בבוקר. שני הברים והמועדונים פתוחים עד השעה 3 לפנות בוקר, וזה בהחלט לא הסטנדרט האחרון בתל אביב.
כדי לקרוא עוד על חברת שמיהר ואבטחה וברים בתל אביב יש לבדוק כאן: securityworld.co.il

אם אתם מתכננים לבלות שבועות או חודשים בישראל

עליכם לפנות מספיק זמן כדי להפיק את המרב מחיי הלילה בתל אביב. ערב שישי הוא יוצא מן הכלל, מכיוון שרוב הברים בתל אביב אינם דורשים מקום ישיבה מראש. זו הדרך האולטימטיבית לחוות עיר שלעולם לא ישנה, והסיור הזה מציג בפניך את הצד המאתגר יותר של תל איירס.

אם אתם הולכים לתל אביב, עליכם למצוא את המקום המושלם להירגע בו, לצאת למסיבה ולהירגע עם משקה או שניים באחד מהברים האלה.

מובלעת שוק הפשפשים ביפו

היא אזור חוף מים המתחדש בלב תל אביב, שם מתקיימים כמה משוקי הפשפשים הפופולאריים בעולם. התבוננו בסצנת הבר ותהנו מאוכל ומשקאות טעימים באחד מהברים, המסעדות, בתי הקפה והחנויות הרבים. בנוסף לתפריט הקוקטיילים האוצר, Speakeasy קרובה גם לכמה מהמועדונים הטובים ביותר בתל אביב, ומציעה מגוון רחב של אפשרויות אוכל ושתייה, כמו גם קוקטיילים נהדרים. למרות שאין הרבה ברים שמגישים תפריט קוקטיילים מגוון כמו שוק הפשפשים ביפו או בר מצווה, תל אביב היא עדיין מקום מצוין לטעום קוקטיילים ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

בזמן שאתה בעניין, הנה כמה מהברים הטובים בתל אביב שישמרו אותך מאושר במובן האמיתי של המילה. עם גג מהודר ומעט גראנג 'של פלורנטין, הסצנה שזורה בסצנות מסוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים ואפילו מתחילת שנות התשעים.

גלה עוד אודות חיי הלילה של תל-אביבר בפאב זחילה ביום חמישי

שישי ושבת או הצטרף אלינו לטעימת יין. קבל את המדריך והצטרף למטיילים האחרים שלך לסיורים האוצרים שלנו בברים ובמועדוני הלילה הפופולריים ביותר בעיר. המדריך ישפר את החוויה התל אביבית שלך ויתחיל את המסע שלך בערב באחד הברים המובילים שלנו בעיר האורות.

הבר נבחר בעקביות לבר הטוב ביותר בתל אביב

עם אזור חיצוני בו תוכלו לצנן, לשוחח ולשוחח, ובר שלישי, שמנגן בדרך כלל מוסיקה חיה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על האזור בו הוא מחולק. אנו חושבים שזו הזדמנות נהדרת למבקרים להכיר את כל הברים והמועדונים בתל אביב. אם אתם מטיילים בתל איירס או בסביבתה, עליכם לבקר בחיי הלילה בפאב זחילה בתל אביבר ביום חמישי, שישי ושבת.

אם אתם מחפשים מקום עם משקאות הגונים ומועדונים

האפשרויות היחידות שלכם הן הברים ומועדוני הלילה בתל אביב, שיהיו פשוטים במחיר מופקע. אם אתם נוסעים מזרחה ממרכז תל אביב בשדרות רוטשילד, תוכלו לעבור על ברים רבים אחרים, כולל אברקסס, רדיו צפון, EPGB וספוטניק.

כאן תמצאו משקה טוב שלא עולה לא זרוע ולא רגל, ולמרות שכמה ברים בתל אביב עשויים לשלם את החשבון, ה- Speakeasy מצליח למשוך אותו בעודו פופולרי בקרב המקומיים.

חיי הלילה של תל אביב הם אחת האטרקציות הגדולות בעיר

עם מגה מועדונים המושכים את התקליטנים הטובים ביותר מרחבי העולם. עם ברים ומועדונים המספקים את כל הטעמים והאינטרסים, סצנת חיי הלילה בתל אביב מגוונת להפליא, ומספקת את כל הטעמים בברים אופנתיים או טרקלינים עם משקאות. זהו מקום למי שרוצה לטבול בעיצוב מתוחכם, אך גם לשתיינים המזדמנים יותר.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן