ביקורת כיבוי אש

ריכזנו רשימה של ארגונים מהימנים שיכולים לספק לכם את הבדיקה וההסמכה הטובים ביותר לבטיחות אש לבית או לעסק. אנו עוזרים לך בבדיקות ובאישורי הבטיחות הדרושים לבנייני מגורים, משרדים ומשרדים.

על מועמדים ובעלי רישיון למנות או למנות מפקח בטיחות אש מוסמך ואחראים לעלויות הבדיקה

המחיר חשוב, לכן וודאו כי איכות הבדיקה והדוח המלא מסופקים על ידי מערכת ספרינקלרים או חברת גילוי אש. הפקחים שלנו מבצעים בדיקות בטיחות אש והצלה ומקבלים כל בקשה לבדיקות בטיחות אש הדורשות רישיון.

יש לסמן את מערכת גילוי האש לאחר הבדיקה והלקוח יקבל את הדוח המלא. כמו בכל שאר רכיבי הגנת האש, יש לשמור מסמכים לבדיקה חודשית ושנתית למשך כל בדיקה.

רשימת הביקורת לבדיקת אש של QRFS מספקת לבונים ולמנהלי בניינים רשימה של עמדות מפתח שיש להעריך ולספק במהלך בדיקה רשמית

רשימת הבדיקה נועדה לעזור לבעלים או למנהל להבין כי פקח האש בודק את מערכת אזעקת האש, רכיבי הגנת האש וציוד הגנה מפני אש. לפקחי כיבוי האש תינתן האפשרות לדווח על בטיחות הבניין, כגון אזעקות אש, ספרינקלרים, מערכות אוורור, מיזוג אוויר, תאורה וכו '. —- בנוסף, תוכלו להשתמש בטיפים השנתיים הבאים לבדיקת כיבוי אש. כדי להבטיח שאתה מוכן לבדיקה לפני שמפקח האש או מנהל הכיבוי יגיע ללא הודעה מוקדמת. אם פקחי הכבאות שלך מגיעים ללא הודעה מוקדמת, אתה לא צריך להיות מוכן כאשר הם מגיעים וזה מקובל שהם יבקשו ממך לדחות את הבדיקה שלך. זמן הבדיקה יהיה זמין לאחר שתיפגש עם מפקח האש של טולדו להשלמת בדיקות האש והשגת מדבקות חלון ליחידות מזון ניידות. בדקו את השלמת כל הפריטים לבדיקת האש בכדי שיעברו ויצייתו לתקנות האש והבטיחות.

הכנה לבדיקה שנתית היא הזדמנות נהדרת לבנות יחסי עבודה טובים עם מפקח האש שלך ולהגיע לתוצאות חיוביות. מפקח הכבאות ייצור קשר עם המבקש לביצוע בדיקה במקום לאחר סיום הבדיקה ומתן היתר הפעלה.

לבסוף

זכור כי יש לבצע בדיקות כיבוי אש, לא נוחות ככל שיהיו, על מנת להבטיח את שלומם של כל העובדים בחברה שלך. יש לבדוק מטפים, לסמן אותם ולבדוק אותם לפני שנבדקו ונבדקו לאחר כל שריפה בכדי להבטיח שהם כשירים להגן עליך ועל משפחתך וצוותך במקרה של שריפה. הם גם צריכים להיבדק ולבדוק אותם לפני שהם נבדקים מחדש או נבדקים שוב במקרה חירום כדי להבטיח שהם, משפחותיך ו / או הצוות שלך מוגנים במקרה של שריפה.

לא ניתן להפריז בחשיבותם של בדיקות אלה מכיוון שהן הצעד הראשון לקראת הגנת האש, ללא קשר לגודל החברה שלך או למספר העובדים.

אנו נדריך אותך בצעדים שתוכל לנקוט בכדי להבטיח שהעסק שלך יודע לעבור בדיקת בטיחות אש שעלולה להציל חיים

לפני שנתחיל ברשימת הבדיקה, עלינו להקדיש מספר רגעים כדי להבין מדוע בדיקות כיבוי אש קבועות נחוצות בהחלט. הערכות קבועות לא רק מבטיחות את בטיחות החברה שלך, אלא גם מכינות אותך למבחן המוצלח. אם יש לך שאלות או חששות, אנא דן עליהם עם המפקח שלך לפני, במהלך ואחרי בדיקות האש וההצלה שלך.

הסיבה העיקרית לבדיקות כיבוי האש

היא הגנה על התושבים בבניין מפני סכנות אש פוטנציאליות כגון עשן ולהבות. בקיצור, פקחי כיבוי הם המפתח למניעת שריפות קטלניות. בדיקת כיבוי אש יכולה לסייע גם לכבאות עם תגובת חירום, ולכן מועיל מאוד עבורם לבצע גם את הבדיקות הללו.
כדי לשמוע עוד פרטים נוספים אודות ביקורת כיבוי אש עליך לבקר ב- rrr-fire.co.il

אם אינך הבעלים של הבניין

תוכל לבדוק עם הבעלים האם מערכות אזעקת האש והביקורת תואמות את הקוד. עדיף לוודא שהציוד שנבדק על ידי מפקח האש נבדק ומתוחזק כראוי. יתר על כן, הבטחת תפקוד תקין של תאורת חירום היא החלק העיקרי בבדיקת כיבוי האש. פקחים בודקים כי כל מערכות גילוי האש, המטפים וציוד הגנה מפני אש אחרים מתפקדים ומתוחזקים כראוי.

חברות יכולות לנקוט בצעדים להתכונן לבדיקת בטיחות אש בכדי לאמת תאימות בתחום זה

פקחי כיבוי אש מבטיחים כי יש לבצע תחזוקה נכונה של מערכות הגנה מפני אש, אזעקות אש, מטפים ומערכות גילוי אש. לאחר מכן יבצעו פקחי כיבוי בדיקה יסודית של מבנה הבניין בכדי להבטיח שמלאים בתקנות בטיחות האש וכי כל מערכות הגנת האש המשמשות פועלות.

האוטומציה של בדיקת האש יכולה לעזור לך לקיים תרגילי בטיחות אש קבועים ולשלב אותם בשגרה היומיומית או השבועית שלך

בדיקות כיבוי אש קבועות עוזרות לעמוד בדרישות התקנות לבטיחות האש באזורכם ושל המעסיק שלכם. כל עוד אתה זוכר לספק את הרשויות המקומיות, אתה יכול להירשם ללוח זמנים אוטומטי של בדיקות כיבוי אש.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן