איפה מוצאים עבודות אקדמיות מוכנות?

כתיבת עבודה אקמית יכולה להיות עבודה קשה ומאתגרת. המאמר ינסה להכווין איפה אפשר למצוא עבודות אקדמיות מוכנות.
למידע נוסף בנושא של סמרטר עליך לבדוק ב- smarter.co.il

המחקר יכול לקחת הרבה זמן ואנרגיה

ולעתים קרובות התלמידים לחוצים מספיק מבלי שיהיה עליהם לקחת על עצמם את הלחץ הנוסף. עליך לפנות לייעוץ אצל המנטור שלך או מהמומחה בתחום שלך, אך במקרים מסוימים תצטרך ליזום ולחפש עבודות מוכנות בעצמך.

באתרים כמו Open Access, יש מאגר המידע מכיל יותר מ -1.5 מיליון מאמרים מדעיים מלמעלה מ -2,000 כתבי עת.

אם אתה מוצא עבודה אקדמית בחינם

כדאי לבדוק עד כמה ניתן למצוא אותה ברשת. דרך נוספת למצוא עותקים של המאמר ברשת היא לחפש את שם המחבר, הכותרת והקישור לאתר שלו. זו השיטה הנפוצה ביותר לברר מה כתבו המחברים במאמר כמו גם מידע אחר אודות המאמר.

צריך לקחת בחשבון, שבעת בדיקת עבודות ככל הנראה ינסו לאתר העתקה

גם אם משנים גופנים בעבודה, מוסיפים מטא נתונים, ממירים את הקובץ לפורמטים שונים כמו PDF ומוסיפים גרפיקה, אם לא נעשה שינוי משמעותי בעבודה. יש סיכוי טוב שהבודק יעלה על זה. לכן כדאי לשקול לא להשתמש בעבודה מוכנה בלי שינויים.

כאמור לעיל כדי לזהות עותקים של מאמרים שפורסמו בחינם יש הרבה מאוד מקורות מידע , ישנם מנועי חיפוש המספקים קישורים לגרסאות מקוונות בחינם של המאמרים, אם הם קיימים. כמה מהם, כמו PubMed, מספקים אותם כשהם זמינים, אך לא תמיד.

כשקונים עבודה אקדמית,

בעלות של רכישת המאמר יכולה גם להיולת מאוד גבוהה.. תלוי באתר.  אם תלך לאוניברסיטה או לספרייה אוניברסיטאית כדי להעתיק או להדפיס מאמר מכתב עת, וודא שאתה מוסיף הרבה שינויים . גם מאמרים מודפסים מכתבי עת יכולים להיות זמינים באינטרנט וגלויים למי שרוצה לבדוק העתקה ולכן גם במקרה הזה כדאי לשקול קניית עבודה מוכנה ייעודית אשר לא פורסמה מאעולם באף מקום אחר ברחבי האינטרנט או בכתבי עת. בסופושל דבר ההוצאה הזקטנה הזאת תחסוך את הטרחה של לשנות עבודה קיימת כמוהחשש להיתס כמו גם שהיא תחסוך את המשאבים שכרוכים בלכתוב עבודה חדשה מאפס.

 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן