איך מקבלים הלוואות חוץ בנקאיות ללא כרטיס אשראי

הלוואה גרועה היא פיתרון פיננסי לטווח קצר לצרכנים הזקוקים לכסף אך בעלי דירוג אשראי או היסטוריית אשראי ירודה. צרכנים עם ציוני אשראי ירודים או צרכים פיננסיים משמעותיים עשויים לגלות כי אשראי רע יכול לעזור להם לקום על הרגליים. שיעורי הריבית על הלוואות גרועות יכולים להיות גבוהים ובמקרים מסוימים גבוהים לפדיון של שנה עד חמש שנים.

ללא אשראי, יכול להיות קשה להשיג אישור למשכנתא, הלוואת רכב, הלוואה אישית, כרטיס אשראי או סוג אשראי אחר. אך תתפלאו לגלות כי ניתן לקבל הלוואה ללא אשראי.

אם אתה צריך ללוות ללא היסטוריית אשראי מועטה או ללא

יתכן שתמצא קושי המלווה שיעבוד איתך. כמה מלווים מציעים "הלוואות גרועות", אך אם יש לך הלוואות גרועות, אתה צריך להיות בעל סוג אשראי כלשהו. עבור הלוואות אישיות, חלק מהמלווים מציעים הלוואות עם קריטריונים שונים.

אפשרויות הלוואות אחרות ללווים עם היסטוריית אשראי מוגבלת כוללים הלוואות חלופיות ליום התשלום

הלוואות PAL, הלוואות מאובטחות והלוואות 401 (k). אם אתה מעוניין בהלוואה ללא אשראי, חפש תחילה מלווים שאינם מקבלים היסטוריית אשראי מסורתית להשכרה או שירותים.

כדי לבנות הלוואה מאפס, נסה להגיש בקשה לכרטיס אשראי מאובטח או להלוואת בית ולבקש להוסיף אותה כמשתמש מורשה בכרטיס אשראי אחר.

אשראי תמיד טוב יותר מאשר אשראי רע

אך המציאות היא שרוב המלווים משתמשים בציוני אשראי בהחלטות ההלוואות שלהם. ציון אשראי ירוד או הוגן יכול להשפיע על יכולתך לזכות בהלוואה, דבר שיכול להשפיע על יכולתך לשכור דירה או לקנות בית. אם תתקבל להלוואה הרעה, סביר להניח שתחויב בריבית ובעמלות גבוהות יותר.

איחוד אשראי, במיוחד אחד המסונף למעסיק שלך או שאינו למטרות רווח, עשוי להיות מוכן יותר להסתכל מעבר להיסטוריית אשראי ירודה ולקבל החלטה על סמך האופי שלך וההבטחה להחזר .

הלוואה מסוג זה עלולה להיות מסוכנת

אך ישנם מלווים שמקלים על קבלת אישור אם אין לך היסטוריית אשראי. כדי לקבל אישור להלוואה עם היסטוריית האשראי הלא מסורתית שלך, עליך ליצור קשר ישירות עם המלווה. לאחר שתאושר על ידי המלווה, תוכלו להירשם להלוואה ולקבל את כספכם מיד.

הלוואות אישיות מאובטחות גם הן בעלות ריביות נמוכות יותר מאשר הלוואות לא מאובטחות

הלוואות לאנשים עם אשראי גרוע מובטחות ומגובות בביטחונות כמו בית או רכב, ולא ללא ביטחון. בעוד המלווים המהימנים יכולים להציע אשראי בעבר, המלווים הטורפים הם תמיד משהו שצריך להיזהר ממנו.

בנקים שונים

איגודי אשראי ומלווים מקוונים מציעים הלוואות להלוואות גרועות, והסף ללווה ראוי לאשר משתנה בהתאם למוסד. לחלק מהמלווים דרישות מחמירות יותר מאחרים, לכן חשוב להסתכל מסביב כשמחפשים הלוואה. בחלק מההלוואות המקוונות יש מיקומים פיזיים אליהם אתה מבקר וממנה תוכל לפעול.

הגש בקשה להלוואה אישית קטנה אתה יכול להגיש בקשה להלוואה אישית קטנה דרך בנק או איחוד אשראי

התחל בחקירת מלווים המציעים הלוואות אישיות בסכום מינימלי קטן. Experian CreditMatch ™ הוא כלי שיכול לעזור לך למצוא מקורות פוטנציאליים להלוואות אישיות.

אם יש לך אשראי רע, ישנן שתי אפשרויות בסיסיות בכל מה שקשור לקבלת הלוואה לרכב. אתה יכול לקבל הלוואת סאב-פריים, הלוואת סוחרי רכב או כרטיס אשראי בנקאי כדי לקזז גורמים אלה.

עכשיו שיש לך מספר אפשרויות

אתה יכול לרכוש הלוואה אישית עם ציון אשראי. יצרנו הזדמנויות לרכוש הלוואות אישיות עם דירוג אשראי. מכיוון שאפליקציות כמו EarlySalary זמינות כדי לענות על דרישות מזומנים דחופות ואיכותיות, חשוב להתמקד בדירוג האשראי שלך. בנוסף, השימוש בכרטיס אשראי פירושו לשלם אותו במשרה מלאה בכל חודש ולשפר את דירוג האשראי שלך. ציון אשראי טוב מבטיח שתוכלו לרכוש אשראי מהיר על סמך דירוג האשראי שלכם.

החדשות הטובות לכל המעורבים הן שהלוואה תשפר את דירוג האשראי שלך

בין אם הוא מאובטח ובין אם לא מאובטח. המהירות והסדירות שבהם אתה מחזיר את הביטחונות שלך (ההלוואה) ישפיעו על דירוג האשראי הניתן על ידי סוכנויות התייחסות לאשראי. ציון אשראי איתן יחסוך את הצרכנים בטווח הארוך אם הם לוקחים הלוואות אחרות.

אם אתה לקוח ותיק של הבנק שלך עם מאזן טוב וללא תקלות אחרונות, ייתכן שתוכל לשכנע את הבנק שלך להעניק לך הלוואה גרועה בטווח הקצר.

לדוגמא

בן / בת זוג עם היסטוריית אשראי טובה יכולים להפוך לחתימה משותפת לבקשת ההלוואה האישית שלך. החותמים יכולים להגיש בקשה להלוואה אישית מיידית, ואתה מסכים להחזיר את החוב על פי צוך אם ברירת המחדל שלך. אם אתה רוכש הלוואה אישית ללא ציון אשראי, בקש מהמלווה לשקול את המקרה שלך (NA / NH) ואת ניקוד האשראי שלך.
עבור עוד מידע על הלוואות חוץ בנקאיות ללא כרטיס אשראי אישיות עם דירוג אשראי יש להעיף מבט ב- loan4u.co.il

ציון אשראי

הוא הערכת סיכונים בה משתמשים מוסדות פיננסיים כדי להחליט אם להלוואות לצרכנים. ללא ציון אשראי, זה יכול להיות קשה לגשת לדברים מסוימים כגון הלוואות בנקאיות וכרטיסי אשראי, מכיוון שהמלווים אינם מציעים תנאים נוחים ללווים. אנשים שמשלמים בכרטיסי חיוב או במזומן, במיוחד אלו שאינם חדשים בארה"ב ואין להם ציוני אשראי, מסתמכים לעתים קרובות על דברים כמו הלוואות ליום המשכורת.

הם לא רוצים שבקשת אשראי תופיע בהיסטוריית האשראי שלהם, כך שאם הם חושבים לקבל הלוואה, בדיקת אשראי עשויה להיות האופציה היחידה שלהם.

יתכן שתזדקק לכסף כדי לכסות הוצאות בלתי צפויות כגון חשבון רפואי גדול, או כדי למנוע מבעיה קטנה לגרום לבעיה גדולה יותר, כגון הצורך בתיקון רכב.

אתה יכול לקבל הלוואה אישית ללא אשראי

אך המלווים יכולים לגבות ממך ריבית גבוהה יותר מזו שהיו עושים בהלוואה טובה. אם מעולם לא נטלת הלוואה או שמעולם לא היה לך כרטיס אשראי, ייתכן שלא יהיה לך היסטוריית אשראי המעריכה את מודל הניקוד. אפשר לקבל הלוואות קטנות מבלי שיהיה לך היסטוריית אשראי, אך אתה עשוי להתמודד עם ריבית מעל הממוצע ותנאי אשראי לא טובים.

לא כל סוגי ההלוואות האישיות או הלוואות הסטודנטים עונים על הצרכים שלך כאשר אתה מנסה לשלם עבור חינוך כגון שכר לימוד, ספרי לימוד, חדרים וארוחות וכו '.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן