איך להיות מיליונר בגיל צעיר

מיליונרים שואפים רבים ומיליונרים שואפים צעירים מאמינים שהם צריכים להתמקד בדור הטכנולוגיה הבא כדי להרוויח את הונו, אבל זה לא המצב. ואכן, רבים מהמיליונרים המתבגרים שלנו התחילו עם רעיונות חדשניים. זה שאנשים מסוימים עושים את זה לפני שיהיה מאוחר מדי בשביל להיות מיליונרים מתבגרים לא אומר שזה יהיה קשה להיות מיליונר או יזם בגיל שלהם, ורק בגלל שאתה בוחר ללכת אחרי החלומות שלך, הגיל שלך לא בהכרח אומר הרבה, כי מיליונרים בגיל ההתבגרות הוכיחו שהדבר היחיד שחשוב הוא מחויבות, גמישות ולעולם לא לוותר הם החלומות שלך.

כולנו יודעים שחלק מהיזמים התעשרו בגיל צעיר יותר מאחרים. כמה מהם הרוויחו מיליונים לפני שהגיעו לבגרות. אתה לא צריך להיות מיליונר בן 14 או יזם, אבל אתה יכול להתכונן לקריירה נוצצת.

למספר מפתיע של מיליונרים אין אפילו תואר ראשון. אנחנו מדברים על מיליונרים תוצרת עצמית שאפילו לא מבוגרים מספיק כדי לפתוח חשבון בנק בעצמם. אבל זה גם על ילדים שמבינים איך לעשות עסקים ולהרוויח כסף.

התחל לעבוד בגיל 14 ואתה מבוגר מספיק

כדי לחסוך ולהשקיע מספיק כדי להפוך למיליונר בגיל 20. כשאתה מתחיל להרוויח כסף בגיל 16, אתה צריך להרוויח 305 $ ליום כדי להגיע ל -25 מיליון דולר. התחל בגיל 18 כשתסיים את התיכון, מה שאומר שהיית מרוויח 391 $ ליום ותרוויח מיליון דולר עד גיל 25.

בהנחה שתשואה נטו של 8%תצטרך לחסוך 11,500 $ בשנה

כדי לפרוש כמיליונר בגיל 67. אם אתה מתחיל מאפס בגיל 60, יהיה עליך לחסוך עצום של 122,000 $ בשנה (עם תשואה נטו של 8%) כדי לפרוש בגיל 67. אבל אם אתה רוצה לפרוש בגיל 67 (בהנחה שתשואת השקעה נטו של 8%) תצטרך רק 30,000 $ לשנה כדי להפוך למיליונר בפנסיה.

אם אתה רוצה לפרוש מוקדם ולהיות רב מיליונר

עליך לחסוך יותר. לכל דולר שהושקע בשנות העשרים יש יותר זמן לצבור ערך. דוגמה קלאסית לריבית מורכבת ולריבית מורכבת היא הבנק הפדרלי של סנט לואיס, שיש לו יתרה סופית גבוהה ב -25% לאחר 20 שנות השקעה.

שקול להכניס כסף ל- IRA Roth

IRA מסורתי או לחשבון פרישה פרטני שיש להם מגבלות הפרשות שונות ומבני מס המבוססים על ההכנסה שלך ממה שרגילים. כך, לעולם לא תראה את הכסף שאתה תורם עד שתלמד לחיות איתו. כאשר אתה משיג את המטרות שלך, יש לך יותר כסף לחסוך ולהשקיע.

עם עבודה קשה ותכנון מוקפד אתה יכול להפוך למיליונר יומי. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בקסם כסף קטן שנקרא ריבית מורכבת. לפני שתתחיל לפתח תוכנית פיננסית, וודא שהיא כוללת את היתרונות של כוח הריבית המורכבת.

ישנם 1.2 מיליון משקי בית באמריקה עם שווי נקי של יותר ממיליון דולר

הרוב המכריע של המיליונרים הצעירים משיגים את מצבם הכלכלי על ידי השקעת כסף. בין אם הם מפורסמים ובין אם הם נולדים למשפחות אמידות, הם משקיעים כסף בחריפות בבורסה, בחברות או בנדל"ן.

סביר שתקבל את העבודה הגדולה הראשונה שלך

שתתן לך יותר כסף ממה שאתה יודע עם מה אתה מתמודד. אם אתה רוצה יום שכר גדול יותר, אתה יכול להתמקד בהקמת עסק משלך, וזה מה שעשו רוב המיליונרים הצעירים שפרופילנו. במקצועות מסורתיים, כגון עורכי דין, רופאים או בנקאים, זה יכול לקחת לנצח להיות מיליונר, מכיוון שהרווחים מוגבלים וקשה לפרוץ אליהם.

אחת הדרכים הטובות ביותר לחבל ביעדים פיננסיים היא על ידי הוצאת כסף על דברים שאתה לא צריך. עודפי כסף מבוזבזים במקום לשמש ככלי לבניית נכסים. שיעור החיסכון האישי (אחוז ההכנסה) הוא מה שנותר לאחר שאנשים מוציאים ומשלמים מיסים.
על מנת לקרוא עוד פרטים מורחבים אודות איך להיות מיליונר בגיל צעיר יש לגלוש לאתר money-time.co.il

לדברי מומחים

אחוז ההכנסה שנותר לאחר שאנשים הוציאו ושילמו מסים אינו מספיק כדי לחסוך לפנסיה, שלא לדבר על להיות מיליונר. ניתוח Grow מצא כי ילד בן 25 שמרוויח היום 50 אלף דולר יצטרך לחסוך 1.6 מיליון דולר כדי לפרוש מוקדם. בהנחה שתשואה נטו ממוצעת של 8%, יהיה עליך לחסוך 2,600 $ בשנה כדי לפרוש כמיליונר בגיל 67.

נניח שאתה מתחיל כבן 16 והופך למיליונר בגיל 25. כמה מהר אתה הופך למיליונר בגיל 25 תלוי היכן אתה מתחיל להרוויח כסף וכמה מהר הוא צומח.

בגיל 57 אתה יכול להפוך למיליונר על ידי חסכון של 500 דולר לחודש. כל דולר שאתה מוציא שאתה לא צריך הוא דולר אחד פחות להשקעה. הכסף הנוסף הזה בכל שנה יעזור לך להשיג את המטרה הפיננסית שלך, ואחת המטרות האלה היא להפוך למיליונר.

בעוד שרוב האנשים מתחילים במטרה לקבל 1,000 דולר למקרי חירום בחשבון חיסכון

מיליונרים צעירים רבים מתגברים על מטרה זו. ככל שיש לך יותר כסף כך קל יותר להשקיע ולהרוויח יותר. מלבד קרן חירום ועתודות מזומנים, עליך לשמור קצת חסכון בחשבון שוק הכסף.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן