איך אפשר לשנות את מה שכתוב עליי בגוגל?

התכונה החדשה של חכם של Gmail יכולה לחסוך לך זמן יקר על ידי חיזוי מה תכתוב לפני שתכתוב אותה. שים לב שתכונה זו מחליפה את התזכורות הרגילות של Google שאתה יוצר באמצעות תיבת החיפוש "הישאר בגוגל" של העוזרת. אפליקציית המשימות המחוברת לג'ימייל החדש הזה אינה משולבת היטב במערכת האקולוגית של גוגל כרגע. אם אתה יודע כיצד לחבר את המשימות שלך ליומן Google, פתח את אתר יומן Google.

בחלק הבא תראה כיצד לרשום את האתר שלך בגוגל

כדי ללמוד על המפתחות והסודות שלו. הכותרת והתיאור צריכים להופיע בדף הבית של כל דף אינטרנט שמופיע בדף תוצאות החיפוש שלך. בנוסף, כותרת דף הבית של אתר צריכה להיות מתאימה במקום סביר להכיל מידע נוסף אודות האתר, כגון קישור לאתר או תיאור.

תוכל אפילו לתרום לבלוג או לפודקאסט של חבר

וככל ששמו של האתר שלך יופיע יותר, כך יהיה נוח יותר לאסור דפים לא נעימים מהעמוד השני של תוצאות החיפוש שלך. כדי למנוע מגוגל להציג את הגזיר שלך בעמוד כלשהו בתוצאות החיפוש, השתמש במטא תג nosnippet. לחלופין, אתה יכול למנוע את הגזירה של הדפים שלך בתוצאות החיפוש, או לומר ל- Google את האורך המרבי שאתה רוצה. השתמש במספר מקסימלי של _ קטעי טקסט וציין את האורך המינימלי של קטע התוצאה עבור כל דף שעבורו אתה יוצר קטע בתוצאות החיפוש.

מחבר יכול לעזור להודעות הבלוג שלך להתבלט במנועי החיפוש

והוא יכול ליצור כתיבה הבאה שלך כאשר אנשים קוראים יותר מהתוכן שלך ומתחברים פנים אל פנים עם הנושאים שהם דואגים להם. אם יש לך שם וראש צילום, עליך לכתוב פוסט אורח לבלוג או לפודקאסט של חבר, או אפילו לבלוג משלך. אם אינך יכול לשכנע את בעל התוכן להסיר את העמוד השלילי עם שמו, יש לך אפשרות אחרת, אומר פוקס. הוסיפו מידע רב אחר לאינטרנט והבהירו כי ברצונכם לשנותו. התכונן לפנות לאנשים שמפרסמים את התוכן שלך בלי לשאול, ואז קח אותו איתך.

עניתי על כמה שאלות ב- Quora, והיא ציבורית, אז פשוט ערוך כיצד אתה עורך אותה כדי להראות מה אתה רוצה. תקבל "תמונת פרופיל Quora" בעמוד פרופיל Google + שלך, יחד עם קישור לקטע השאלה והתשובה בפרופיל שלך.

אם מישהו מפרסם מידע לא מדויק אודותיך, תוכל ליצור קשר עם Google כדי להסיר את התוצאות. זה לא מחמיא לי, אבל יותר חשוב מכך, אני יודע שאני מסוגל לשנות את תוצאות החיפוש של גוגל.

אם האתר שאתה מופרע אינו מכיל מידע פרטי

עדיף ליצור קשר עם הבעלים או מנהל האתר המארח את התוכן שברצונך להסיר מתוצאות החיפוש. כלי בדיקת כתובות אתרים המספק מידע על הדפים שאתה משרת ישירות מכלי האינדקס של גוגל. הבן כיצד חיפוש Google רואה את הדף שלך: שימוש בפרוטוקול ה- txt הרובוטי באתרך יכול למנוע מגוגל לחפש דף, אך הוא לא תמיד יכול למנוע את אינדקסו.

למפעיל האתר שתי אפשרויות להציע תוכן עבור קטעי הקוד שאתה יוצר: קישור לתוכן המקורי או שאילתת חיפוש. מספר מקורות שונים משתמשים במידע זה, כולל תוצאות החיפוש של גוגל עצמה, כמו גם מנועי חיפוש אחרים כגון בינג.

לדוגמא, אתה יכול להוסיף קישור לאתר שלך לאתר אחר שיוצג רק אם המפנה הוא Google. אם הדף מופיע בתוצאות החיפוש ונראה רלוונטי, לחץ על הקישור וחפש בגוגל כי הוא עונה על שאלתך.

קשה מאוד להבין כיצד להגדיר את OAuth 2.0, אך אתה יכול לקרוא את התיעוד היבש של Google ולהשתמש באותן שיטות שהוזכרו לעיל. אתה יכול להגיד לי איך להתקשר באופן דינמי לכתובות ה- URL ו- JSON והאם uri ישתנה במבנה?
למידע נוסף בתחום של כתוב עליי בגוגל ואיך אפשר לשנות את מה שכתוב עליי בגוגל? מומלץ לבדוק ב- xn--8dbcambdbusobg.co.il

ניתן להציג תיאור באיכות גבוהה בתוצאות החיפוש בגוגל ותורם באופן משמעותי לשיפור איכות וכמות תעבורת החיפוש.

אם המאמר שלך כתוב בכתב יד

אפשר להוסיף תיאור משפט במינימום מאמץ, אך אם מדובר במקור חדשותי או תקשורתי, הוסף גם תיאור משפט. אם אין לך זמן ליצור תיאור לכל עמוד, נסה להעדיף את התוכן שלך. דפי תיאור זהים או דומים באתר שלך יכולים להועיל כאשר דפים בודדים מופיעים בתוצאות האינטרנט, ובאתרי חדשות ומדיה קל ליצור תיאורים מדויקים וייחודיים לכל עמוד. לפחות צור דף עם תיאור מדויק וייחודי של העמוד עליו אתה כותב. כתובת האתר נקראת LoginPageURL (3), וכשאתה ניגש אליה בשלב 1, סקריפט דף הכניסה שאליו הוא מועבר יועבר אליך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן