איך אפשר לדעת שהליד שהגיע אליי הוא ליד טוב?

בואו ניקח דוגמא:

נניח שיש בעסק אדם שהוא ראש השיווק שאחראי על ייצור הלידים בחברה, ואני מנהל מכירות ואני רוצה להתקשר ללידים המוסמכים ביותר לפני שאצטרך לבצע משימות אדמיניסטרטיביות מהירות.

הנטייה הראשונה שלי היא להשתמש ברגע כדי להסביר למישהו איך עשיתי משהו, אבל אז הייתי פריק בקרה ומנהל מיקרו, אז פשוט עשיתי את זה.

לא ידעתי כמה פעמים באמת הסתכלתי על קבצי הלידים שלי, או כיצד התנהגתי בעבודה ידנית רבה. לא רק שלא שמתי לב להובלות שלי, האינסטינקט הראשון שלי היה לא לעקוב אחריהם, אלא פשוט לעשות משהו.

מכיוון שהחברה הראשונה שלנו הייתה קטנה ולא היו לנו כלים רבים לתמוך בתהליכים שלנו, הרבה ממה שעשינו היה ידני.

מחקרים הראו כי איטיות בסינון לידים היא עובדה שהופכת אותך לפחות שימושי בטווח הארוך. אנשים לא צריכים לזכור שהם עושים משהו נהדר לפני שהם צריכים לומר לעצמם שהם עשו את זה ושאחרים שמו לב לזה.. סינון הלידים חייב להיות תהליך אוטומטי בעסק.

ניתן לבדוק את האיכות של רוב הלידים בעסק תוך מספר דקות

הסיבה אשר תהיה, טיפול נכון בלידים שלך יכול לעזור לך לתפקד טוב יותר ולעצור אותך מלבזבז זמן על לידים גרועים.

לכל מנהיג מצליח יש דרכים שונות להגדיר את הכישורים הטובים ביותר הדרושים להובלת צוות מכירות בצורה יעילה

אך לכולם יש לפחות דבר אחד במשותף: מנהיגות נהדרת.

מנהיגות היא כיצד אתה משפיע על הצוות שלך כדי להשיג את יעדיו, אשר אתה עלול למצוא קושי אם לא תכיר את זה ומה גורם לו לתקתק.

לכולנו יש דרך אחרת לתאר מנהיגות והצלחה, ולכל אלה עם כישורי מנהיגות גדולים, כולנו היינו צריכים לקבל אותם. הידיעה על מה אתה עובד היא המפתח לקשר עם הצוות וביסוס כבוד ואמון.

אישור הוא הצהרה או מחווה שמזהים את נקודות החוזק של הלקוח שלך ומכירים בהתנהגות שמובילה לשינוי חיובי, לא משנה כמה גדול או קטן.

ברגע שתטמיע בצוות מערכת טובה לסינון לידים, צוות המכירות שלך יתעעל, ואז תוכל להתמקד בשיפור הביצועים האחרים בלי לדאוג לבזבוז זמן יקר של הצוות על לידים בעייתיים.

 
למידע נוסף בנושא של איך אפשר לדעת שהליד שהגיע אליי הוא ליד טוב? ולידים חמים נא לגשת לאתר leady.co.il

תוכן עניינים

דילוג לתוכן