איזה בושם לנשים נשאר הרבה זמן?

מבוא

בשמים הם דרך מצוינת להריח טוב ולהרגיש ביטחון. הם גם דרך מצוינת להתבטא. בבחירת בושם חשוב למצוא אחד שמריח לך טוב וכזה שאת אוהבת את הריח שלו.

הדבר הראשון שצריך לעשות כשבוחרים בושם חדש הוא לגלות איזה סוג של ריח אתה הכי אוהב. ישנם ריחות רבים ושונים, אז זה יכול להיות קשה למי שלא מכיר אותם מספיק כדי לקבל החלטה. יש אנשים שמעדיפים ריחות פרחוניים, בעוד שאחרים אוהבים ריחות פירותיים או ניחוחות מושקי. חשוב לכימיה ולהעדפות הגוף של כל אדם על מנת שימצא את הריח המושלם שלו.

ניחוח הוא חלק חשוב בחייה של אישה. זה יכול להיות הטאץ' הסופי לאאוטפיט, זה יכול לגרום לך להרגיש בטוח, או זה יכול אפילו לתת לך תחושת שייכות.

בשמים הם אחת הדרכים הפופולריות ביותר להריח טוב והם מגיעים בכל הצורות והגדלים. עם זאת, ישנם כמה בשמים שמחזיקים מעמד זמן רב יותר מאחרים וחלקם טובים יותר לאירועים שונים.

מאמר זה יבדוק איזה בושם לנשים נשאר זמן רב וכמה זמן הם מחזיקים מעמד, כמו גם איזה סוג של בשמים הכי מתאים לאירועים שונים.

הקדמה – מהו בושם, ולמה כדאי לי ללבוש כזה?

בושם הוא ניחוח המשמש ליצירת ריח נעים. זה מיושם בדרך כלל על העור, הבגדים או השיער.

בושם יכול להיות עשוי מחומרים טבעיים או סינתטיים. מרכיבי הבושם הפופולריים ביותר הם פרחים, עשבי תיבול, תבלינים ועצים.

הבושם הטוב ביותר לנשים צריך להיות בעל ריח לאורך זמן שאין צורך למרוח מחדש לעתים קרובות.

מהו בושם, ולמה כדאי לי ללבוש כזה?

בושם הוא נוזל ריחני שנמרח על הגוף או הבגדים במטרה לגרום לעצמך להריח טוב יותר. זה יכול לשמש גם כדי לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר.

בשמים לנשים, בשמים לגברים, מה זה בושם?

בשמים מעוצבים בדרך כלל עם ריחות ספציפיים כדי לפנות למין השני. בשמים לנשים נוטים להיות ניחוחות על בסיס פרחים ובדרך כלל מחזיקים מעמד זמן רב יותר מאלה של גברים. בשמים לגברים הם בדרך כלל ריחות עצים שנשארים פרקי זמן קצרים יותר על העור.

ריחות בושם סקסי

בשמים הם דרך מצוינת לשמור על ריח רענן ונקי לאורך כל היום. חשוב למצוא בושם שלא רק יריח טוב אלא גם יחזיק שעות.

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על כמה זמן הבושם יחזיק מעמד על העור שלך, כמו סוג העור שיש לך, כימיה הגוף שלך וכמה אתה מזיע. סוגי הבשמים הנפוצים ביותר הם או דה פרפיום (EDP), או דה טואלט (EDT), ואו דה קלן (EDC). EDPs הם ריחות כבדים יותר שנשארים דולקים יותר מאשר EDTs או EDCs.

בשמים מסוימים לנשים עשויים להכיל יותר מרכיבים טבעיים מאשר באחרים. זה יכול להשפיע על כמה זמן הריח נמשך גם כי כמה מרכיבים טבעיים אוהבים

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על משך הזמן שבושם יחזיק מעמד. חלקם הם: סוג הבושם, כימיית הגוף של הלובש אותו, הטמפרטורה והלחות, ואיזה ריחות נוספים יש בסביבה.

חלק מהבשמים נשארים זמן רב יותר מאחרים מכיוון שיש להם מרכיבים כבדים יותר שלוקח יותר זמן להתאדות מהעור שלך. או דה פרפיום וקלן שניהם נמשכים כשלוש שעות בממוצע. עם זאת, אם אתם מחפשים ניחוח שנשאר לאורך כל היום, נסה או דה טואלט או או דה קולון עם מרכיבים קלים יותר.

בשמים מסוימים יש יותר אחוזי אלכוהול מאחרים, מה שעלול לגרום להם להתנדף מהר יותר מהעור שלך. אלכוהול הוא אחד המרכיבים העיקריים ברוב הבשמים ולכן חשוב לשמור על זה

איך ריח משפיע על מצב הרוח והזיכרון שלך?

בושם הוא אחד ממוצרי הריח הפופולריים ביותר לנשים. תעשיית הבשמים היא שוק ענק והוא צפוי לצמוח מ-28 מיליארד דולר ל-47 מיליארד דולר עד 2020.

כולנו יודעים שלריח יש השפעה חזקה על מצב הרוח שלנו, אבל האם ידעתם שהוא יכול להשפיע גם על הזיכרון שלכם? ישנם מחקרים אשר מראים כי ריחות יכולים להעלות זיכרונות מחוויות עבר או אפילו אירועים בחיינו. עם זאת, חשוב למצוא את הבושם המתאים שמתאים לצרכים ולאישיות שלך.

לא קל למצוא את הריח המושלם כי לכולנו יש טעמים והעדפות שונות בכל הנוגע לריח. לכן ריכזתי רשימה של בשמים לנשים שנשארים זמן רב בגופך כדי שתוכלי לבחור לפי העדפתך!

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על משך הזמן שבושם נשאר על העור שלך.

משך הזמן שבו ניחוח נשאר על העור שלך נקבע לפי סוג הבושם, הכמות שתמרחי וכמה שמן העור שלך מייצר.

ניחוחות עם שמנים כבדים יותר כמו וניל, אלגום ומאסק נוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר ריחות קלים יותר כמו הדרים. כמו כן, ניחוחות עם יותר אלכוהול מתאדים מהר יותר מאלה עם פחות אלכוהול. הדרך שבה אתה מורחת את הניחוח יכולה גם להשפיע על משך הזמן שהוא נמשך על העור שלך. לדוגמה, ריסוס זה על הבגדים שלך יביא לתוצאה שונה מאשר מריחה ישירות על הצוואר או פרקי הידיים שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן