זה נורמלי לחלוטין מכיוון שקל להכין חטיף ביתי עם תערובת עקבות כדי שתוכל לקבל את כמות החלבון שאתה צריך. אמנם ניתן לרכוש את תמהיל המסלול, אך גרסאות קניות בחנות של חטיף חלבון בריא קלאסי זה מכילות לפעמים מרכיבים שאנו מעדיפים לדלג עליהם. גרסאות שנרכשו בחנות נוטות להוסיף מלח, מרכיבים מלאכותיים וסוכר, אז היזהר ועשה את הבחירה הטובה ביותר בעת הקנייה.

לקבלת האפשרויות הטובות ביותר

חפשו יתרונות תזונתיים נוספים מלבד חלבון, כגון סיבים, ויטמינים ומינרלים, ושימו לב לרשימת הרכיבים והימנעו מכמויות גבוהות של תוספת סוכר. אם אתם מחפשים חטיף דל קלוריות, רוב האפשרויות האחרות טובות יותר. הנקודה היא, שגם אם אתם מחפשים חטיף דל פחמימות ועתיר חלבון, עדיין תוכלו ליהנות ממשהו טעים כמו גלידה אבל פחות דחוס בקלוריות.

חטיפים עשירים בחלבון לרוב מצמצמים בסוכר

בפחמימות רעות ובקלוריות נוספות. המזונות והחטיפים הטובים ביותר בחלבון עשירים יותר בחלבון מאשר מאקרו-נוטריינטים אחרים, מה שאומר שהם מקור טוב יותר לחלבון מאשר שומנים ופחמימות. לפי כותבת הטור SELF, ג'סיקה ג'ונס, MS, RD, מחנכת מוסמכת לסוכרת ומייסדת שותפה של Food Heaven, זה עוזר להתאים את החטיפים עתירי החלבון שלך למקורות מוצקים של שומן ו/או פחמימות – בדרך כלל יש להם לפחות את החטיפים המשביעים ביותר שתי קבוצות מזון שונות. חטיפי חלבון הם דרך מצוינת לגוון את תזונת החלבון של האדם.

החטיפים הבאים מלאים בחלבון

כדי לשמור על תחושת שובע לאורך זמן, בדרך כלל מלאים בחומרים מזינים בריאים. הם גם דלים יחסית במלח, סוכר, שומן רווי ושומן טראנס. אגוזים, זרעים וקטניות עשירים יחסית בחלבון, וניתן להוסיף אגוזים בקלות למגוון ארוחות או לאכול כחטיף.

זרעי דלעת, שחולים כדי לפנות מקום לפרצופים מצמררים, יכולים למעשה להיות חטיף קטן ובריא ברגע שנשטף, מיובש וצלוי, עמוס בסיבים ובאבץ המחזק את מערכת החיסון. כשאתה אוכל גרעיני דלעת, אתה מקבל הרבה אבץ ומגנזיום.

תיהנו מכ-1/3 כוס (40 גרם) של זרעי דלעת קלופים (נקראים גם זרעי דלעת) בכל פעם עבור 12 גרם חלבון מהצומח עם קצת יותר מ-1 גרם פחמימות נטו

יש כל כך הרבה יתרונות בריאותיים בזרעי צ'יה וזרעי צ'יה הם מקור מדהים לחלבון. לקרוע חבילה של BRAMI, חטיף קטניות קל, מזין להפליא (7 גרם חלבון מהצומח) וטעים (אפשר לוותר על השום והרוזמרין).

כדי להפוך שבבי חלבון קייל עשיר יותר בחלבון, הוסף כמה אגוזי מלך כתושים. אתה תאהב את פצפוצי שומשום שקדי Keto במטבח שלך כאשר התשוקה לאוכל תתעורר. פצפוצי החלבון הטבעוניים האלה כל כך טעימים ופריכים שהם החטיף הטוב ביותר.

דל פחמימות

עשיר בחלבון, עשיר בסיבים, ללא גלוטן ומקור טוב לשומנים בריאים, העוגיות האלה מושלמות לנשנושים בדרכים. שייק קוף שמנמן (13.2 גרם חלבון) אם אבקת חלבון היא לא הקטע שלך, יש הרבה אלטרנטיבות למשקאות עתירי חלבון, כולל שייק שוקולד, חלב, חמאה ובננה בוטנים עם שומנים בריאים. . בנוסף לחלבון, ישנם יתרונות קרדיווסקולריים. חמאת בוטנים, דבש, שוקולד צ'יפס ויותר מ-20 מזונות-על פועלים יחד כדי ליצור את חטיף השוקולד המושלם.

בין אם אתם מחפשים חטיף טעים עשיר בחלבון כמו טוסט גבינת קוטג'

או משהו מתוק ועשיר בחלבון כמו כדורי שוקולד חמאת בוטנים, דאגנו לכם. לפניכם 30 חטיפים בריאים ומשביעים לכל סוג של חטיף שאינם דורשים קירור. אין ספק שחטיפי חלבון רבים שנרכשו בחנות הם חטיף נהדר לדרך שאינו דורש בישול ויכול להיכנס לכיס.

טענות מבלבלות

מקורות נסתרים של תוספת סוכר ורשימות מרכיבים ארוכות עלולים להפוך את זה כמעט בלתי אפשרי להחליט אילו חטיפים הם מזינים וכדאי להוסיף למשטר החטיפים שלך. חטיפים נוטים לקבל ראפ רע, במיוחד מכיוון שרבים אינם בריאים במיוחד.

באופן כללי

אם אני הולך לאכול חטיף, אני רוצה שזה ייחשב ויתאים לפקודות המאקרו שלי. אני רוצה שזה יהיה טוב בשבילי ויחזיק אותי כל היום בלי תשוקה מתמדת. אני מכין חומוס חומוס בעצמי, ועם 4 גרם חלבון למנה, הוא תמיד מוכן לנשנוש במקרר בכל שעה ביום. חטפו את החומוס הזה עם צ'יפס פיתה, או קח את השקית יחד עם שקית של ירקות חיים עבור סיבים נוספים כדי למלא את הבטן שלך בזמן שאתה ריצה.

חטיף עשיר בחלבון יעזור לך לעבור את היום בלי התרסקות סוכר מגעילות

לכן חלבון הוא החטיף המושלם, במיוחד אם אתם רוצים להרגיש שובע ולהרגיש פחות רעב. חלבון חיוני עבור דיאטנים ואוכלים בריאים כי כאשר אתה כולל אותו בארוחה או חטיף, זה עוזר לך להרגיש שובע. החטיף המושלם כולל איזון של חלבון וסיבים כדי לעזור לך לשמור על שובע ולמנוע את העלייה הנוראה של הסוכר בדם (והתרסקות שלאחר מכן) שאנו מקבלים מאופציות פחות צפופות ברכיבים תזונתיים.

כדאי גם לבדוק את ספירת הקלוריות של החטיף שלך

מכיוון שקל להגזים עם אפשרויות ארוזות או מזונות עתירי קלוריות כמו אגוזים. רוב האנשים צריכים להקפיד על חטיפים של 300 קלוריות או פחות, על פי שו. במחקר אחר, חטיף על בסיס יוגורט בתוספת חלבון מי גבינה הפחית את התיאבון יותר מחטיף עשיר בפחמימות עם אותה כמות קלוריות (53).